Skravletråd

Da er første ultralyd bestilt! Ble litt senere enn jeg hadde ønsket, 10+4, men det er nok sikkert bare lurt så ser man jo litt mer!
Gleder meg veldig da, men er nesten en hel måned til!

Da er første ultralyd bestilt! Ble litt senere enn jeg hadde ønsket, 10+4, men det er nok sikkert bare lurt så ser man jo litt mer!
Gleder meg veldig da, men er nesten en hel måned til!
Bare å starte nedtellinga :D

Her må det skravles mere :) Har dere det bra i dag damer? Hva om dere lager en bli kjent tråd? Eller en fortelling sammen? Se inne på Januar 2017. De har begynt å skrive fortelling sammen :)

Jeg er så lettantennelig for tida at jeg tror kanskje mannen er litt redd meg..:mad:

Hjemme med syk 2 åring disse 2 dagene . Vært så mye sykdom på barna siden jul at jeg holder på å bli sprø!

Jeg er gravid for fjerde gang, og dette er første gang jeg er mer våken enn ellers. Jeg forstår ikke hva som skjer, men må bare nyte det så lenge det varer. Trøttheten kommer nok etter hvert..

Jeg sluttet brått med Red Bull da jeg ble gravid. Før det drakk jeg 2- 3 bokser daglig. Jeg trodde at bråkuttet av Red Bull, i tillegg til hormonene, skulle gjøre meg til en zombie. Men tvert i mot. Jeg er mer våken nå enn i ikke- gravid tilstand!

Så trøtt så trøtt klokka er bare halv 10 og jeg har allerede sovet en stund på sofaen... kryper til korset og finner sengen [emoji42]

Jeg har de siste kveldene sovnet sammen med toåringen kl 19.00, og er såå trøtt når hun vekker meg 12 timer senere :p

Wæææ,ska på ultralyd i morgen! Gruer meg. Men er mest redd for å være skikkelig kvalm,at jeg begynner å spy osv:p Det er så ubehagelig å være kvalm,og enda verre når man ikke er hjemme. Men regner med at de er vant med at folk er kvalme.

Wæææ,ska på ultralyd i morgen! Gruer meg. Men er mest redd for å være skikkelig kvalm,at jeg begynner å spy osv:p Det er så ubehagelig å være kvalm,og enda verre når man ikke er hjemme. Men regner med at de er vant med at folk er kvalme.

Åhh, lykke til, det kommer nok til å gå kjempe bra :D

Selv om æ va på ul sist fredag såe spenninga stor før i morra. Såspent at kvalmen er ekstra ille i kveld. 10.30 har vi time. [emoji173]

Tusen takk [emoji173] blir jo såklart å innom å fortelle etterpå i morra

Back
Topp