Skravletråd

jeg er så inni granskauen oppblåst. Sliter med å skjule magen. Føler jeg ikke kan gå i vanlige klær:confused:

Last edited:
jeg er så inni granskauen oppblåst. Sliter med å skjule magen. Føler jeg ikke kan gå i vanlige klær:confused:

Kjøpt mæ 2 gravidtights fra hm æ. Å så bruke æ strikkajakke uttapå singlet eller tunika. Voldsomt oppblåst innimellom.

Kjøpt mæ 2 gravidtights fra hm æ. Å så bruke æ strikkajakke uttapå singlet eller tunika. Voldsomt oppblåst innimellom.

Har kjøpt meg én tights og én gravidbukse jeg, får ikke på meg olabuksene mine lenger :p jeg må pakke meg inn i store klær, Hehe.

Har kjøpt meg én tights og én gravidbukse jeg, får ikke på meg olabuksene mine lenger :p jeg må pakke meg inn i store klær, Hehe.

Har heldigvis litt div klær etter vekttap så har litt større str klær. Men skal bli godt å kom over uke 12 å ikke holde ting hemmelig mere.

Har heldigvis litt div klær etter vekttap så har litt større str klær. Men skal bli godt å kom over uke 12 å ikke holde ting hemmelig mere.

Det er jo kjekt da!
Jaa :eek: gleder meg sååå til å slippe ut magen :p

Huset ser ut... ja som et bomba horehus.. Jeg ligger i senga og hører på mannen og guttungen spise frokost i etasjen under.. er egentlig sulten selv, på god vei til å kjenne kvalmen.. og skulle ha vært på toalettet.. men er såååå tiltaksløs og sliten! [emoji85]

Jeg synes BH'ene allerede begynner å bli trange :wacky:. Mannen sier at han ikke vet om jeg skal ha A+ eller B12, så BH må jeg kjøpe selv :laughing002.

Ellers er jeg også oppblåst. De fleste buksene mine har lavt liv, og de har blitt ubehagelig trange å gå med.

Jeg synes BH'ene allerede begynner å bli trange :wacky:. Mannen sier at han ikke vet om jeg skal ha A+ eller B12, så BH må jeg kjøpe selv :laughing002.

Ellers er jeg også oppblåst. De fleste buksene mine har lavt liv, og de har blitt ubehagelig trange å gå med.

Her er å bhene blitt litt små, spessielt siden den ene puppen er større enn den andre [emoji85]

Begynner å slite litt med buksene mine jeg også, har plutselig blitt så trange :p føler jeg begynner å få mage altså, men er jo bare 7+2! Så er nok mye luft. På kvelden ser jeg skikkelig gravid ut:p

Føler meg gravid jeg også! Så oppblåst! Har heldigvis to store bukser jeg kjøpte etter forrige svabgerskap...! Hatt besøk her, og syns det var så godt når de gikk og at vesla fortsatt sover så jeg fikk slappe av litt på sofaen før vi får middagsbesøk (hvorfor kunne jeg ikke bare sagt til mamma at det ikke passet??)

Jeg føler meg også oppblåst,men det var verre i begynnelsen faktisk. Klarer meg sånn i hverdagen om jeg ikke skal noe,for da er det kun jobb-buksen jeg bruker å så hopper jeg rett i kosebuksa når jeg kommer hjem.
Men må ut å kjøpe noen nye bukser snart,for alle dongeribuksene jeg har er litt for stramme fra før,så tror ikke de kan brukes så veldig langt frem i tid:p Jeg vil også ha noe behagelig som ikke klemmer på magen om kvalmen snart kicker inn.

Føler meg verken oppblåst eller har noen andre symptomer jeg [emoji33] Må bestille meg TUL for å forsikre meg om at det er noe der før jeg skal snakke med sjefen. Men kjenner det i bekkenet.

Gikk opp for meg i sta når jeg var ute og kjørte hjem i dette snøværet at jaggu kjører jeg ikke rundt med bare en skatt lenger, men to <3 en sovende i barnesetet og en voksende i magen :-O det føltes plutselig litt mer skummelt å kjøre, med dobbelt så mye ansvar!

Min samboer var på tur med kompiser i helga, og de hadde tatt med gave til han, siden han skulle bli pappa!! Hvordan i alle dager vet de det?! :wideyed: Vi har ikke sagt det til en sjel. Så samboer satte igang å lyve og si at det er heeelt feil :eek: :p

Min samboer var på tur med kompiser i helga, og de hadde tatt med gave til han, siden han skulle bli pappa!! Hvordan i alle dager vet de det?! :wideyed: Vi har ikke sagt det til en sjel. Så samboer satte igang å lyve og si at det er heeelt feil :eek: :p

Oi [emoji28] Haha

Usj da [emoji33]

Jeg er så sliten i dag, kjenner jeg bare vil ligge i sengen å sove, men Minien på 8 måneder mener noe annet!

Kvalmen er kommet for fullt... hvorfor jeg ønsket at den skulle komme forstår jeg overhode ikke!! Merkelig hvordan hode er innstilt når en har gått igjennom dette før... Har du tips til en bedre morning mottas det med et stort takk [emoji3][emoji3]

Back
Topp