Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er så inni granskauen oppblåst. Sliter med å skjule magen. Føler jeg ikke kan gå i vanlige klær![]()
Kjøpt mæ 2 gravidtights fra hm æ. Å så bruke æ strikkajakke uttapå singlet eller tunika. Voldsomt oppblåst innimellom.
Har kjøpt meg én tights og én gravidbukse jeg, får ikke på meg olabuksene mine lengerjeg må pakke meg inn i store klær, Hehe.
Har heldigvis litt div klær etter vekttap så har litt større str klær. Men skal bli godt å kom over uke 12 å ikke holde ting hemmelig mere.
Det er jo kjekt da!
Jaagleder meg sååå til å slippe ut magen
![]()
Jeg synes BH'ene allerede begynner å bli trange. Mannen sier at han ikke vet om jeg skal ha A+ eller B12, så BH må jeg kjøpe selv
.
Ellers er jeg også oppblåst. De fleste buksene mine har lavt liv, og de har blitt ubehagelig trange å gå med.
Vi har ikke sagt det til en sjel. Så samboer satte igang å lyve og si at det er heeelt feil Min samboer var på tur med kompiser i helga, og de hadde tatt med gave til han, siden han skulle bli pappa!! Hvordan i alle dager vet de det?!Vi har ikke sagt det til en sjel. Så samboer satte igang å lyve og si at det er heeelt feil
![]()
![]()
Min samboer var på tur med kompiser i helga, og de hadde tatt med gave til han, siden han skulle bli pappa!! Hvordan i alle dager vet de det?!Vi har ikke sagt det til en sjel. Så samboer satte igang å lyve og si at det er heeelt feil
![]()
![]()