Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sønn var "jente" fra 18- 38 uker. 2 uker før han ble født fikk jeg en ekstra ul. Da fikk jeg vite at gynekologen som undersøkte meg i uke 18 hadde tatt feil . Jeg hadde begynt å legge rosa klær inn i skapet. Men det ordnet seg raskt. Jeg fikk arvet litt gutteklær og handlet inn litt før fødselen. Heldigvis hadde jeg vogn i nøytral farge.Jeg venter til etter jeg vet kjønnet med og handle, for hvis det er jente har jeg så masse fra før![]()
Har såååå lyst te å dra å se på babyklar å bynn å handle litt. Men det mååå vent. Uke 12 e liksom grensa
Jeg har ei venninne som har termin én uke etter meg. Vi har avtalt å spise middag for å feire så snart begge har passert 12 uker, så skal vi ut å shoppe det første antrekket sammen [emoji4] Det blir stort!
Jeg tenkte akkuratt det samme når jeg skulle på ul, og der var det liv. Alt er nok i skjønneste orden hos deg ogsåBare en dag igjen te UL å kjenne på både glede å frykt.
Hva om det ikke e nå som helst dær?
Jeg tenkte akkuratt det samme når jeg skulle på ul, og der var det liv. Alt er nok i skjønneste orden hos deg også![]()
Spennende! Jeg lurer også på det innimellom, men hele kroppen min roper jo gravid så bør jo ikke være i tvil ;-)Bare en dag igjen te UL å kjenne på både glede å frykt.
Hva om det ikke e nå som helst dær?

Hær blir det nedpakking av innhold i skap på stua siden vi ska ha bytte av gulv overhælga. Å for å kunn flytt på ting må det tømmes. Å så drar vi på hytta så fort vi er ferdig. Men med min form går det ikke akurat fort
Degte høres ut som meg, siden jeg er alene hjemme, så må jeg pakke alt, men her ligger jeg enda da, på sofaen, foran tven [emoji23] ikke gjort noe enda [emoji23][emoji85]