Skravletråd

Ja, blir det jente har jeg også så å si alt. Da blir det mest kjøp av pynteplagg til kos [emoji846]
Blir det gutt trenger vi det meste og da tror jeg det blir mye mer målrettet shopping fra vi får vite kjønnet.

Jeg venter til etter jeg vet kjønnet med og handle, for hvis det er jente har jeg så masse fra før :p
Min sønn var "jente" fra 18- 38 uker. 2 uker før han ble født fikk jeg en ekstra ul. Da fikk jeg vite at gynekologen som undersøkte meg i uke 18 hadde tatt feil . Jeg hadde begynt å legge rosa klær inn i skapet. Men det ordnet seg raskt. Jeg fikk arvet litt gutteklær og handlet inn litt før fødselen. Heldigvis hadde jeg vogn i nøytral farge.

Har en del etter datteren min, men er så gøy å handle til baby :D Jeg har mye blått etter datteren min også, bruker alle farger Om vi skulle miste, så blir jeg nok gavid på nytt snart. Klærene går jo ingen steder:-)

Har såååå lyst te å dra å se på babyklar å bynn å handle litt. Men det mååå vent. Uke 12 e liksom grensa

Har såååå lyst te å dra å se på babyklar å bynn å handle litt. Men det mååå vent. Uke 12 e liksom grensa

Jeg har ei venninne som har termin én uke etter meg. Vi har avtalt å spise middag for å feire så snart begge har passert 12 uker, så skal vi ut å shoppe det første antrekket sammen [emoji4] Det blir stort!

Jeg har ei venninne som har termin én uke etter meg. Vi har avtalt å spise middag for å feire så snart begge har passert 12 uker, så skal vi ut å shoppe det første antrekket sammen [emoji4] Det blir stort!

Æ å kjæresten ska dra etter ul vi. For det blir ul ca uke 12 på oss. Mest lyst til å kjøp en lille lam strikkadress. De e så nydelig.

SULTEN! Var stapp mett for 2 timer siden :-P

Shoppet med sambo etter OUL forrige gang og det var så kos at vi nok gjør det igjen [emoji846] Men jeg skal nok kjøpe noe alene etter TUL!

Bare én dag igjen til påmeldingsfristen for skravlekonkurransen går ut! Dette blir gøy, så husk å melde dere på! :D

Ringte gyn som jeg skal til om tre uker og spurte om jeg skulle ta UL. Selvfølgelig gjør vi det når du først er her, fikk jeg beskjed om :D Gleder meg!

Bare en dag igjen te UL å kjenne på både glede å frykt.
Hva om det ikke e nå som helst dær?

Jeg tenkte akkuratt det samme når jeg skulle på ul, og der var det liv. Alt er nok i skjønneste orden hos deg også:)

Spennende! Jeg lurer også på det innimellom, men hele kroppen min roper jo gravid så bør jo ikke være i tvil ;-)

Førstkommende mandag har vi avspark på skravlekonkurransen! :D

Gruppa er allerede påmeldt, men i dag er SISTE FRIST til å melde DEG på i denne tråden, så kom igjen - dette blir gøy! :cool05

Jeg hadde en helt grusom drøm inatt! Drømte at det var tid for fødsel og jeg ble så skuffet fordi fødselen var over på 20 min, null smerter og ting føltes bare rart. Ble litt snytt jeg! Haha! Men etterpå.. Så kommer samboeren min og slår knockout punch på babyen før han dæljet sønnen vår i gulvet!! Jeg ble helt forskrekket, og resten av drømmen gikk ut på at jeg skulle prøve å finne ut av problemet til samboeren min for dette måtte jo være mulig å fikse! Husker bare den følelsen når man sitter der og alt bare faller ifra hverandre. "Hvordan skal jeg klare dette alene, hvor skal vi bo, hva om han har skadet barnet skikkelig!!".

Var ikke videre fornøyd når samboeren ringte meg (han gjør det hver morgen for å vekke meg for tiden), var så sint på han, stakkars!

Hva er det folk skal i helgen?
Her blir det avslapping med strikking og litt pakking, siden vi overtar nøkkel til ny leilighet på søndag :D

Hær blir det nedpakking av innhold i skap på stua siden vi ska ha bytte av gulv overhælga. Å for å kunn flytt på ting må det tømmes. Å så drar vi på hytta så fort vi er ferdig. Men med min form går det ikke akurat fort

Hær blir det nedpakking av innhold i skap på stua siden vi ska ha bytte av gulv overhælga. Å for å kunn flytt på ting må det tømmes. Å så drar vi på hytta så fort vi er ferdig. Men med min form går det ikke akurat fort

Degte høres ut som meg, siden jeg er alene hjemme, så må jeg pakke alt, men her ligger jeg enda da, på sofaen, foran tven [emoji23] ikke gjort noe enda [emoji23][emoji85]

Degte høres ut som meg, siden jeg er alene hjemme, så må jeg pakke alt, men her ligger jeg enda da, på sofaen, foran tven [emoji23] ikke gjort noe enda [emoji23][emoji85]

Fått pakka ned et lass me glass no. Fader så my glass å vaser å div vi har [emoji13]

Back
Topp