Skravletråd

Da er den første magiske grensa nådd for min del. Er i dag 5+4. I januar mista jeg da jeg kom dit. Kjenne det e litt godt å kom sæ dit å ta en test å se en knall sterk strek.
Neste magiske mål for mæ e 8uker. Så 12, 16, 20 osv

Da er den første magiske grensa nådd for min del. Er i dag 5+4. I januar mista jeg da jeg kom dit. Kjenne det e litt godt å kom sæ dit å ta en test å se en knall sterk strek.
Neste magiske mål for mæ e 8uker. Så 12, 16, 20 osv
Så bra! Gratulerer:happy:

Tok en ny test idag og det var strek der og! Jeg ble litt bekymret for hadde håpet at streken var sterkere, men strek er strek og den var like sterk som igår ettermiddag.

Mannen er litt bekymret for at jeg ikke er helt ifra meg av lykke, men jeg tør ikke å glede meg enda, da jeg er livredd for at det ikke skal vare. At vi skal miste. Idag forventet jeg negativ test liksom.

Jeg er litt stressa i dag:(

I går når jeg kom hjem på kvelden,så hadde jeg litt ferskenfarget utflod i trusen. Å i dag har det blitt brunt. Er kun når jeg tørker meg. Jeg vet det er normalt,men jeg kjenner meg redd likevel.

Lurer på å gå å ta sjekke stigningen hos legen nå i uken. Men er det normalt å gjøre så tidlig? Er 4+0 i dag.

I går når jeg kom hjem på kvelden,så hadde jeg litt ferskenfarget utflod i trusen. Å i dag har det blitt brunt. Er kun når jeg tørker meg. Jeg vet det er normalt,men jeg kjenner meg redd likevel.

Lurer på å gå å ta sjekke stigningen hos legen nå i uken. Men er det normalt å gjøre så tidlig? Er 4+0 i dag.

Du kan test hcg nå ja. Den er lettere å oppdag i blod enn urin.

Middag tilnsvigers i dag. Men pga den sterke kvalmen æ får når æ spise så spørs det om det blir ei lita løgn gitt [emoji13]

Håper alt står bra til med deg og spiren, sender deg en klem. :Heartred

Håper alt står bra til med deg og spiren, sender deg en klem. :Heartred
Tusen takk!:Heartred Har ikke hatt mer spotting,og jeg ser også at g-test er sterkere,så jeg er litt roligere i dag:) Bare håper jeg ikke spotter mer sånn at jeg ikke stresser så mye:p

Middag tilnsvigers i dag. Men pga den sterke kvalmen æ får når æ spise så spørs det om det blir ei lita løgn gitt [emoji13]
Har også vært på besøk hos svigers, og det ble selvsagt bemerket at jeg drakk vinen min så sakte. [emoji23] (Gubben tømte glasset mitt i smug.)

Har også vært på besøk hos svigers, og det ble selvsagt bemerket at jeg drakk vinen min så sakte. [emoji23] (Gubben tømte glasset mitt i smug.)

Vi tok ei løgn vi. Så æ sitt "barnevakt" for sønnen til et vennepar i kveld [emoji85]

Til helga skal jeg besøke familie, blir festing hele helga så blir spennende å se da! Har tenkt å skylde på antibiotika kur, men som min mor sa: Du kan jo ha et glass vin selv om du er på kur!

Håper bare formen holder seg fin til da :)

Idag er jeg 5+3, og i løpet av de par siste dagene har det med stor sannsynlighet begynt å banke et bittelite hjerte inni meg :love7 Det er ganske fantastisk :love7

Til helga skal jeg besøke familie, blir festing hele helga så blir spennende å se da! Har tenkt å skylde på antibiotika kur, men som min mor sa: Du kan jo ha et glass vin selv om du er på kur!

Håper bare formen holder seg fin til da :)

Det er noen antibiotika som overhodet ikke skal mikses med alkohol, Flagyl for eksempel. (Men det folk helst forbinder det med er bakteriell vaginose, vet ikke om du har lyst til å skylde på det ...? [emoji23])
Ellers er min erfaring at det som regel er få som legger merke til HVA andre drikker i festlig lag, bare man har et glass i hånda. Så kan du skvette litt ut av det i skjul, eller bare «miste» det. :)
Hvis man er ute, gå i baren alene og kjøp alkoholfritt. På fest hvor man har med drikke selv kan du ha med alkoholfritt i forkledning (hell alkoholfri vin på vanlig vinflaske), tøm ølboksen i vasken når ingen ser og fyll den opp med vann, eller ha en medsammensvoren som drikker av glasset ditt i smug.

Drikker så sjeldent alkohol, at det med at jeg ikke tar et glass vin til maten, er overhode ikke bekymringsverdig :D. For min del er det verre med at jeg egentlig skulle operere bihulene om en uke, ikke like lett å finne på en god unnskyldning der. Sa til bestemor at legen som skulle ta operasjonen var langtidssykemeldt, hun gikk på det virket det som:)

I morra blir det lege for å henvises videre da jeg skal følges opp av st.olavs. Blir vel utfylling av helsekort osv i morra. Samboer får til å bli med å siden han jobber seint. E så godt å vit at han vil delta på alt. Var aleine hele svangerskapet for 19år siden. Å det var tøft.

Nå har jeg bestilt time til UL i uke 12! Gruer meg allerede ... [emoji54]

Flere som har begynt å shoppe litt? Svidde av 2000,- på Lindex og newbieklær i går. Gleder meg sånn

Vurdere å bestille legetime. Ny fastlege så vet ikke når de vil ha meg inn. Men kommer nok til å bestille TUL på saga klinikken i Skien, koster ikke mer enn 58 kr når jeg var der i 2015

Back
Topp