Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! GratulererDa er den første magiske grensa nådd for min del. Er i dag 5+4. I januar mista jeg da jeg kom dit. Kjenne det e litt godt å kom sæ dit å ta en test å se en knall sterk strek.
Neste magiske mål for mæ e 8uker. Så 12, 16, 20 osv

Jeg er litt stressa i dag![]()
I går når jeg kom hjem på kvelden,så hadde jeg litt ferskenfarget utflod i trusen. Å i dag har det blitt brunt. Er kun når jeg tørker meg. Jeg vet det er normalt,men jeg kjenner meg redd likevel.
Lurer på å gå å ta sjekke stigningen hos legen nå i uken. Men er det normalt å gjøre så tidlig? Er 4+0 i dag.
Jeg er litt stressa i dag
I går når jeg kom hjem på kvelden,så hadde jeg litt ferskenfarget utflod i trusen. Å i dag har det blitt brunt. Er kun når jeg tørker meg. Jeg vet det er normalt,men jeg kjenner meg redd likevel.
Lurer på å gå å ta sjekke stigningen hos legen nå i uken. Men er det normalt å gjøre så tidlig? Er 4+0 i dag.

Tusen takk!Håper alt står bra til med deg og spiren, sender deg en klem.![]()
Har ikke hatt mer spotting,og jeg ser også at g-test er sterkere,så jeg er litt roligere i dagSkole/SFO nå. Er førskolelærer og har jobbet i barnehageNoen som jobber i barnehage her ?![]()
Har også vært på besøk hos svigers, og det ble selvsagt bemerket at jeg drakk vinen min så sakte. [emoji23] (Gubben tømte glasset mitt i smug.)Middag tilnsvigers i dag. Men pga den sterke kvalmen æ får når æ spise så spørs det om det blir ei lita løgn gitt [emoji13]
Har også vært på besøk hos svigers, og det ble selvsagt bemerket at jeg drakk vinen min så sakte. [emoji23] (Gubben tømte glasset mitt i smug.)
Det er ganske fantastisk 
Til helga skal jeg besøke familie, blir festing hele helga så blir spennende å se da! Har tenkt å skylde på antibiotika kur, men som min mor sa: Du kan jo ha et glass vin selv om du er på kur!
Håper bare formen holder seg fin til da![]()