Skravletråd

Vurdere å bestille legetime. Ny fastlege så vet ikke når de vil ha meg inn. Men kommer nok til å bestille TUL på saga klinikken i Skien, koster ikke mer enn 58 kr når jeg var der i 2015
Oi, ikke mer enn 58 kr? Er det den som ligger i nærheten av sykehuset?

Det gikk så bra hos ny fastlege! Jeg kommenterte selv at jeg var bekymret da jeg har en del plager og at jeg var bekymret for jeg er overvektig og gravid. Jeg har forventet å få kjeft for dette da det er det man alltid hører, men han var så fantastisk og sier at jeg skal ikke bekymre meg og at han har hatt flere pasienter med samme plager og alle har født friske barn!

Jeg ble så lettet at jeg gråt <3

Fikk tatt en del blodprøver og, så får vi se, men alt i alt en veldig god opplevelse!!

Den ligger like ved litorvet! Var der på tidlig og ordinær ultralyd ved forrige svangerskap og syntes han var dyktig. Men vil bare på tidlig hos han denne gangen. De var kanskje litt flinkere til å opplyse om hva man ser på sykehus enn hva han er. Men for å se hjerte slå er det gull!! 100 kr om man skal få bilder printa

OK :happy: Det var jo kjempe billig. Da kommer nok jeg også til å bestille der etterhvert! Da trenger man ikke henvisning fra lege? :happy:

55-60kr e normalpris når man har hendvisning. Så kan vær lurt å ring å sjekke. Vanlig m 1200kr å oppover når man ikke har hendvisning. Så e litt stor forskjell

55-60kr e normalpris når man har hendvisning. Så kan vær lurt å ring å sjekke. Vanlig m 1200kr å oppover når man ikke har hendvisning. Så e litt stor forskjell
Ja, jeg betalte rundt 1300 da jeg var på tul på privat klinikk, men er ihvertfall verdt og undersøke hvis man kan komme unna billigere :) skal på tul gratis på mandag, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å vente til oul før neste titt :p

Skal til gyn om 4 uker når jeg er ca 9 uker på vei. Er det sannsynlig at jeg får ta TUL da om jeg spør?

Jeg har allerede en time hos gynekolog første uka i april. (Etterkontroll 6 mnd etter operasjon i forbindelse med celleforandringer) Burde jeg ringe inn å høre om han kan ta ultralyd også? Vil da være 9/10 uker på vei

Jeg har allerede en time hos gynekolog første uka i april. (Etterkontroll 6 mnd etter operasjon i forbindelse med celleforandringer) Burde jeg ringe inn å høre om han kan ta ultralyd også? Vil da være 9/10 uker på vei

Det var nøyaktig det samme jeg også lurte på :) Bør man spørre på forhånd om man kan få ta UL?

Flere som har begynt å shoppe litt? Svidde av 2000,- på Lindex og newbieklær i går. Gleder meg sånn

Jeg å!! Med førstemann kjøpte jeg ikke et eneste plagg før uke 18. Nå sist var jeg gravid i 8 uker uten å kjøpe noe, men siden det gikk galt da så dro jeg nesten med en gang jeg fikk positiv test denne gangen for å hamstre litt newbieklær! Haha:D

Jeg å!! Med førstemann kjøpte jeg ikke et eneste plagg før uke 18. Nå sist var jeg gravid i 8 uker uten å kjøpe noe, men siden det gikk galt da så dro jeg nesten med en gang jeg fikk positiv test denne gangen for å hamstre litt newbieklær! Haha:D
Tror jeg drøyer med å kjøpe, men klarer ikke vente med å strikke :D

Her kjøpes det ikke noe før etter uke 12 når jeg begynner å føle meg tryggere :nailbiting:

Ska ha ul i uke 12. Å trur det blir den magiske grensa vår for å kjøpe noe klær.

:nailbiting: Det er spesielt at jeg bare skal ut i jobb i 6,5 mnd før jeg skal ut i mammaperm igjen. Starter å jobbe 3.april, det er bare tre uker igjen... wææææ!

Jeg venter til etter jeg vet kjønnet med og handle, for hvis det er jente har jeg så masse fra før :p

Back
Topp