Skravletråd

Vet ikle egentlig. Nesten ingen svarte. Jeg er jo 4 alt pga tur [emoji23]
Nei, svarte vel ikke selv ser jeg nå. Men er så vanskelig å si tidlig i mnd. Ser jeg ligger greit an for L3, men premiene for L5 er stilige da

God morgen og god fredag. Flyttehelvetet er godt igang og huset ser ut som et bombekrater med esker, klær og rot i alle kanter..

Ønsker dere en fin dag og helg [emoji14]

God morgen og god fredag. Flyttehelvetet er godt igang og huset ser ut som et bombekrater med esker, klær og rot i alle kanter..

Ønsker dere en fin dag og helg [emoji14]
God fredag [emoji1] Håper dere fikk en effektiv pakkedag!

Vi dro fra Billund kl 7.30 i dag, da ungen løp ut og var klar for å dra. Og var hjemme litt over kl 18. Deilig å komme hjem igjen også. Og herregud for en legosamling den ungen har skaffet seg nå!

Og i bilen diskuterte vi navn, og mannen liker INGEN av de jeg liker, så dette kan jo bli interessant...

God fredag [emoji1] Håper dere fikk en effektiv pakkedag!

Vi dro fra Billund kl 7.30 i dag, da ungen løp ut og var klar for å dra. Og var hjemme litt over kl 18. Deilig å komme hjem igjen også. Og herregud for en legosamling den ungen har skaffet seg nå!

Og i bilen diskuterte vi navn, og mannen liker INGEN av de jeg liker, så dette kan jo bli interessant...
Høres ut som nok en herlig dag - hihi, ja kan tenke meg at det blir nok å bygge i sommer [emoji14]

Pakkingen er ganske greit på vei - huset ser dog fremdeles bombet ut...

Huff, kjenner til det - ikke helt enige her heller. Og for å gjøre det litt vanskeligere - der hvor vi liker samme navn, så klarer vi ikke å bli enige om skrivemåten ><
Men lenge til oktober da ;)

Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)

Fin helg [emoji1]

Og ganske fin mandag. Hadde med 4-åringen til legen for å sjekke allergier, men da de stakk kom det ikke blod og de fikk ikke stikke på nytt. Så i morgen skal vi på labratoriet på sykehuset. Og nå har jeg skaffet embla-plaster [emoji6]

Kjenner jeg gru gleder meg til en ny kontroll på sykehuset igjen imorgen [emoji6] ting har gått fint så langt, Så håper det holder deg sånn.. [emoji4]

Back
Topp