Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et rykte som ikke stemmer her [emoji23]Hehe![]()
Jeg kan nesten ikke gå og legge meg før barna hellerTrodde energien skulle komme tilbake nå i 2.trimester..
God morgen! Har fri så kunne sovet til 8, men ungen ville opp 6, så da har dagen startet [emoji14]God torsdagsmorgen [emoji1]
Ja, ingen stor overraskelse der [emoji23] Heldigvis litt bedre vær i dag. Og jeg får formiddagen "fri" til å gå tur og hvile før badeland etterpå. Og i ettermiddag skal jeg møte ei venninne som bor i Kolding [emoji4]God morgen! Har fri så kunne sovet til 8, men ungen ville opp 6, så da har dagen startet [emoji14]
Legoland part 2 på dere i dag?
God morgen
Høres ut som en veldig fin dag daJa, ingen stor overraskelse der [emoji23] Heldigvis litt bedre vær i dag. Og jeg får formiddagen "fri" til å gå tur og hvile før badeland etterpå. Og i ettermiddag skal jeg møte ei venninne som bor i Kolding [emoji4]
Ååh så herlig. Kattene her har også vært ekstra kosete i det siste. Fine dyrene![]()
Deler dette overalt i dag for blir så stolt at jeg nesten sprekker av disse firbente våre [emoji7][emoji171]
Inne i legoland i går fant jeg en, mamge utl. I dag kun 4-5 utl og 49recycles. Da orket jeg ikke mer. Jeg kumne sikkert funnet flere.Høres ut som en veldig fin dag da
Fant du forresten det stedet med alle recycles'ne?
Så søte som passer på deg [emoji1]![]()
Deler dette overalt i dag for blir så stolt at jeg nesten sprekker av disse firbente våre [emoji7][emoji171]
Åh hallo! Ja ser vi har nådd målet om vi så vil opp til L5. Hva er målet denne mnd forresten?Inne i legoland i går fant jeg en, mamge utl. I dag kun 4-5 utl og 49recycles. Da orket jeg ikke mer. Jeg kumne sikkert funnet flere.
Oj, ja kan tenke meg at du trenger det da :O godt du fikk sove litt ekstra nå daApropos innlegget mitt i går kveld om at jeg er så trøtt.. var oppe 7 i dag og fikk barna av gårde på skolen, la meg igjen, og våknet nå rett før 13!!
Trenger tydeligvis litt ekstra søvn om dagen da![]()
Vet ikle egentlig. Nesten ingen svarte. Jeg er jo 4 alt pga tur [emoji23]Åh hallo! Ja ser vi har nådd målet om vi så vil opp til L5. Hva er målet denne mnd forresten?
Er litt gira, men føler at jeg aldri får tid til noe mot flytting og styr..
Det hørtes gull ut [emoji4]Apropos innlegget mitt i går kveld om at jeg er så trøtt.. var oppe 7 i dag og fikk barna av gårde på skolen, la meg igjen, og våknet nå rett før 13!!
Trenger tydeligvis litt ekstra søvn om dagen da![]()