Skravletråd

Mannen overrasker - har ryddet i fryseren og fant den siste sånne :D
a668b1de806f678bd3cf7d67350b552d.jpg

Hehe:p
Jeg kan nesten ikke gå og legge meg før barna heller :rolleyes: Trodde energien skulle komme tilbake nå i 2.trimester..

God morgen! Har fri så kunne sovet til 8, men ungen ville opp 6, så da har dagen startet [emoji14]

Legoland part 2 på dere i dag?
Ja, ingen stor overraskelse der [emoji23] Heldigvis litt bedre vær i dag. Og jeg får formiddagen "fri" til å gå tur og hvile før badeland etterpå. Og i ettermiddag skal jeg møte ei venninne som bor i Kolding [emoji4]

Ja, ingen stor overraskelse der [emoji23] Heldigvis litt bedre vær i dag. Og jeg får formiddagen "fri" til å gå tur og hvile før badeland etterpå. Og i ettermiddag skal jeg møte ei venninne som bor i Kolding [emoji4]
Høres ut som en veldig fin dag da :)

Fant du forresten det stedet med alle recycles'ne?

Apropos innlegget mitt i går kveld om at jeg er så trøtt.. var oppe 7 i dag og fikk barna av gårde på skolen, la meg igjen, og våknet nå rett før 13!!:wideyed:
Trenger tydeligvis litt ekstra søvn om dagen da:knegg:

Inne i legoland i går fant jeg en, mamge utl. I dag kun 4-5 utl og 49recycles. Da orket jeg ikke mer. Jeg kumne sikkert funnet flere.
Åh hallo! Ja ser vi har nådd målet om vi så vil opp til L5. Hva er målet denne mnd forresten?

Er litt gira, men føler at jeg aldri får tid til noe mot flytting og styr..

Apropos innlegget mitt i går kveld om at jeg er så trøtt.. var oppe 7 i dag og fikk barna av gårde på skolen, la meg igjen, og våknet nå rett før 13!!:wideyed:
Oj, ja kan tenke meg at du trenger det da :O godt du fikk sove litt ekstra nå da :)

Blir helt ødelagt hvis jeg sover for mye :/

Åh hallo! Ja ser vi har nådd målet om vi så vil opp til L5. Hva er målet denne mnd forresten?

Er litt gira, men føler at jeg aldri får tid til noe mot flytting og styr..
Vet ikle egentlig. Nesten ingen svarte. Jeg er jo 4 alt pga tur [emoji23]

Det hørtes gull ut [emoji4]

For en dag! [emoji1] Superglad gutt etter 3t i Legoland og tok alt han var stor nok til, en lang tur på et fantastisk badeland og til slutt bygd lego i 2,5t med pappan mens jeg var og drakk kaffe med ei barndomsvenninne som nå bor her i nærheten. [emoji1]

Angrer litt på at vi ikke tok lengre ferie, selv med mye regn [emoji23] Blir så "kort" når 2 dager går bort til reise og vi ikke skal være lenger. Men neste gang blir vi her lenger! Må definitivt tilbake til Legoland med lillebror også [emoji6]

Back
Topp