Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, sukk! Det så nydelig ut [emoji4]![]()
En liten hilsen fra babymoon i Portugal - vi har det helt himmelsk [emoji7] Og i natt hadde lille sparkebonanza i magen for første gang - halvveis i svangerskapet, perfekt timing [emoji4]
Ser helt himmelsk ut [emoji7]![]()
En liten hilsen fra babymoon i Portugal - vi har det helt himmelsk [emoji7] Og i natt hadde lille sparkebonanza i magen for første gang - halvveis i svangerskapet, perfekt timing [emoji4]
![]()
Er vel gjerne det, men Tror egentlig alt i kjøleskapet og fryseren er spennende [emoji14]Alt som er "forbudt" er morsommere? [emoji23]
Like såGod søndagsmorgen [emoji1]
Åååh! Heldige dere er da![]()
Nei. Sukk! Dere er på tur?Like såplaner for dagen?
![]()
Mannen ville se kamp i Sarpsborg, så da ble det spontantur dit og over grensaNei. Sukk! Dere er på tur?
Vi bakte minimuffins kl 9 i dag. Kjekt med toro-pose i skapet til regndager. Og nå er mann og barn på lekeland. Mens hun gravide ble ulidelig varm etter en dusj, så nå sitter jeg ute i gråværet [emoji23] Vi har heldigvis tak på verandaen!
Må vel finne på noe etterpå også hvis ikke vi blir gale av å være inne. Glemte regnbuksa i bhg [emoji85] og han har bare en som passer atm.
Oi. Men hvor skal dere bo i mellomtiden?Mannen ville se kamp i Sarpsborg, så da ble det spontantur dit og over grensafikk handlet litt, men ikke såå mye mtp at det flyttes ut lørdag, om vi vil eller ikke
Eller - vi vil, men ting må plutselig på lager; ser ut til at denne greia med utbygger ikke løser seg selv med det første...
God morgen [emoji4]God morgen og god mandag [emoji14]
Greit med en fridag kjenner jeg.. selv om det skal ryddes pakkes litt..
Men det er sol ute og da stiger humøret betraktelig![]()
N ei det var det da.. kan jo være hos foreldrene mine, men ikke helt forenelig Åbo i en kjeller med tanke på.mannens allergier :/Oi. Men hvor skal dere bo i mellomtiden?
Høres ut som en koselig dag- håper kroppen spiller på lag daGod morgen [emoji4]
Ja, det var deilig med sol ute i dag [emoji274] Her skal vi(jeg) pakke til tur. Vi må dra veldig tidlig i morgen for å rekke Larvik før kl 7. Grugleder meg til tur. Blir deilig å være på tur, men spent på hvordan kroppen reagerer på 3t i bil og lange dager med trasking [emoji23]
Og senere i dag skal vi på middag og kake hos mine foreldre, for pappa har bursdag. Og 4-åringen har avslørt at morfar får noe han elsker å drikke! (Høres verre ut enn det er) Og i dag da vi sendte video med gratulerer med dagen sa han "i dag får du glutenfritt øl" [emoji23] (hele 2 flasker, haha, for det mente 4-åringen var nok). Men mini vil jo dra dit nå, så kan bli lange timer frem til kl 15. Da er det bra med sol så vi kan dra på sykkeltur [emoji4]
Usj, høres ikke godt ut :/ ønsker deg masse god bedring og håper du fikk sove etter at du var innom!Velkommen natten fra et visst sted. Feber [emoji31] startet med vond hals i dag tidlig og rett nese. Så feber og hodepine ikveld. Halleluja [emoji23]
Velkommen natten fra et visst sted. Feber [emoji31] startet med vond hals i dag tidlig og rett nese. Så feber og hodepine ikveld. Halleluja [emoji23]
God bedring! Her startet jeg med vpnd hals og tett nese i går kveld. Håper ikke jeg får feber, vi er på vei til Danmark.Velkommen natten fra et visst sted. Feber [emoji31] startet med vond hals i dag tidlig og rett nese. Så feber og hodepine ikveld. Halleluja [emoji23]