Så utrolig spennende!!Sjekk ut "Den store utfordringen" her på Babyverdens forum i juni!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig spennende!!Sjekk ut "Den store utfordringen" her på Babyverdens forum i juni!![]()
Nei, svarte vel ikke selv ser jeg nå. Men er så vanskelig å si tidlig i mnd. Ser jeg ligger greit an for L3, men premiene for L5 er stilige daVet ikle egentlig. Nesten ingen svarte. Jeg er jo 4 alt pga tur [emoji23]
Skal du være med 24.juni?Nei, svarte vel ikke selv ser jeg nå. Men er så vanskelig å si tidlig i mnd. Ser jeg ligger greit an for L3, men premiene for L5 er stilige da
God helg [emoji1]Titter innom for å ønske dere ei riktig god helg!![]()
God fredag [emoji1] Håper dere fikk en effektiv pakkedag!God morgen og god fredag. Flyttehelvetet er godt igang og huset ser ut som et bombekrater med esker, klær og rot i alle kanter..
Ønsker dere en fin dag og helg [emoji14]
Like såTitter innom for å ønske dere ei riktig god helg!![]()
Det er planen - men hvis det blir øs-pøs, så kommer det litt an på [emoji14]Skal du være med 24.juni?
Høres ut som nok en herlig dag - hihi, ja kan tenke meg at det blir nok å bygge i sommer [emoji14]God fredag [emoji1] Håper dere fikk en effektiv pakkedag!
Vi dro fra Billund kl 7.30 i dag, da ungen løp ut og var klar for å dra. Og var hjemme litt over kl 18. Deilig å komme hjem igjen også. Og herregud for en legosamling den ungen har skaffet seg nå!
Og i bilen diskuterte vi navn, og mannen liker INGEN av de jeg liker, så dette kan jo bli interessant...
Haha, det er sant, da orker ikke jeg hellerDet er planen - men hvis det blir øs-pøs, så kommer det litt an på [emoji14]
Men forhåpentligvis er det strålende sol og kropper som samarbeider [emoji14]Haha, det er sant, da orker ikke jeg heller
Hahaha, ja, spesielt strålende sol er veldig sannsynlig denne sommeren føler jeg [emoji23]Men forhåpentligvis er det strålende sol og kropper som samarbeider [emoji14]
Føles ikke sannsynlig sånn akkurat nå, nei :/ urkHahaha, ja, spesielt strålende sol er veldig sannsynlig denne sommeren føler jeg [emoji23]
Masse lykke til i morgen også [emoji1] Håper det fortsatt går bra!Kjenner jeg gru gleder meg til en ny kontroll på sykehuset igjen imorgen [emoji6] ting har gått fint så langt, Så håper det holder deg sånn.. [emoji4]
Håper jeg også [emoji4]Masse lykke til i morgen også [emoji1] Håper det fortsatt går bra!