God tirsdag! [emoji1]Ønsker dere ellers en god tirsdag og start på uken![]()
Her har 4-åringen spist softis til dessert etter frokost. Noen goder med buffet [emoji23] Han var særs fornøyd [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tirsdag! [emoji1]Ønsker dere ellers en god tirsdag og start på uken![]()
Usj, høres ikke godt ut :/ ønsker deg masse god bedring og håper du fikk sove etter at du var innom!
Uff, god bedring [emoji4]
Takk alle sammen! [emoji5][emoji4] skulle til legen likevel i dag så fikk tatt noen prøver. Å ha feber er jeg skikkelig dårlig på og får sånn skikkelig mannesykdom [emoji23][emoji23] kjenner at jeg er så glad for at mannen min er den han er [emoji171]God bedring! Her startet jeg med vpnd hals og tett nese i går kveld. Håper ikke jeg får feber, vi er på vei til Danmark.
God tirsdag ja! [emoji1]God tirsdag! [emoji1]
Her har 4-åringen spist softis til dessert etter frokost. Noen goder med buffet [emoji23] Han var særs fornøyd [emoji6]
Takk alle sammen! [emoji5][emoji4] skulle til legen likevel i dag så fikk tatt noen prøver. Å ha feber er jeg skikkelig dårlig på og får sånn skikkelig mannesykdom [emoji23][emoji23] kjenner at jeg er så glad for at mannen min er den han er [emoji171]
Ble 100% sykemeldt fra i dag også.
God bedring! Her startet jeg med vpnd hals og tett nese i går kveld. Håper ikke jeg får feber, vi er på vei til Danmark.
Dere får ha god tur! Satser på at det ikke blir feber - og hvem jubler vel ikke for is til frokost? [emoji14]God tirsdag! [emoji1]
Jeg angrer i grunn litt på at jeg ikke tok is selv [emoji23]Dere får ha god tur! Satser på at det ikke blir feber - og hvem jubler vel ikke for is til frokost? [emoji14]
Hehe, ja kjøre forbi Legoland var nok stasJeg angrer i grunn litt på at jeg ikke tok is selv [emoji23]
Nå ligger jeg på sofaen og slapper av med iskaffe mens gutta utforsker området litt. Stor stas å kjøre forbi Legoland på vei til der vi skulle bo. Tipper vi har en som våkner tidlig i morgen også. Og dk er full av resorts, og jeg kjørte ikke [emoji41]
Noen, siden vi såvidt var innom Århus for lunsj. Men jeg hadde bare en bombe å bruke, kunne blitt mer. Men ble en bra dag i går. I dag har jeg jaktet litt på recycles, ikke like gøy... mange jeg ikke finner!!Hehe, ja kjøre forbi Legoland var nok stas
Oooh, masse Resorts kan man ikke klage på [emoji14] mange Virtuals og?
Oj, litt av en dag ja!! Vi skal til Berlin i slutten av juli - var der i fjor høst og, men fremdeles enorme mengder å taNoen, siden vi såvidt var innom Århus for lunsj. Men jeg hadde bare en bombe å bruke, kunne blitt mer. Men ble en bra dag i går. I dag har jeg jaktet litt på recycles, ikke like gøy... mange jeg ikke finner!!
Legoland var stas! Selv i regnvær. Men han ble våt i en ridder-berg og dalbane.(kun regnjakke og støvler). Endte opp med ny lego-bukse. Ikle feil det heller. Og vi hadde spart penger han fikk til jul og bursdag, så bilen blir full av legoting hjem [emoji23]
Men jeg syntes Legoland var litt slit i øs pøs! Også var det noen ting jeg ikke kunne bli med på da de frarådet gravide. Men blir nok en tur i morgen også, meldt litt bedre vær. Og som 4-åringen sa om feriehuset "her er det jo plass til lillebror også", så tror vi skal hit igjen om noen år! [emoji1]
![]()
Ja, de er det. Jeg hadde samlet en del før jeg var i Berlin. Både kjøpt og vunnet på price wheels [emoji4] Berlin er jo full! Dessuten er Berlin en fantastisk by [emoji1]Oj, litt av en dag ja!! Vi skal til Berlin i slutten av juli - var der i fjor høst og, men fremdeles enorme mengder å ta
Men synes de bombene er relativt dyre, så ender stort sett med å plukke 'for hånd'
Ja, vi storkoste oss i september - men blir jo mest barnevennlige aktiviteter på ossJa, de er det. Jeg hadde samlet en del før jeg var i Berlin. Både kjøpt og vunnet på price wheels [emoji4] Berlin er jo full! Dessuten er Berlin en fantastisk by [emoji1]
God kveld!God kveld damer!
Ufattelig trøtt om dagen!Vis vedlegget 226980
Bare venter på at klokka skal bli mye nok til at det er innafor å legge seg![]()
Det skjønner jeg! Håper virkelig noe magisk skjer så dere slipper mer utsettelse!Ja, vi storkoste oss i september - men blir jo mest barnevennlige aktiviteter på osszoo og turgåing, spent på hvordan det siste går i slutten av juli ^^ hehe
Oj, kan man få på prize wheels? Det visste jeg ikke - får kanskje gå meg en rute og håpe på det beste [emoji14]
Men har ikke blitt så mye tid til ren munzing med alt dette flyttestyret hengende over oss :/
Godt det er flere!God kveld!
Her er det straks leggetid! [emoji23][emoji42]
God kveld damer!
Bare venter på at klokka skal bli mye nok til at det er innafor å legge seg![]()

Sovner jo når jeg skal legge storebror - så utrolig vanskelig å være ordentlig våken etterpå..God kveld damer!