Skravletråd

Rart hva sola gjør med oss [emoji1][emoji41]
Skal bli veldig deilig å komme hjem en tur, over 2 år siden sist nå [emoji4]
Ja da blir det litt ekstra deilig - men litt av en kjøretur :D

Vi pleier å kjøre om natten når vi skal besøke familien til mannen; ikke fullt like langt, men langt nok... blir nok en tur i slutten av juli

Da har vi møtt de fremtidige naboene våre, eller to av dem - ifm den problematikken med utbygger. Positive er at de virker veldig hyggelige :)

Haha, dauer av latter. Modern mente jeg var gærn om vi sku ut og fly i sommer. Jeg bare nesj, det er da ikke noe problem? Googler litt og finner at noen flyselskap kan kreve legeerklæring fra uke 28. Ja, men det erke noe probb det er jo leeeeeenge... eh. 2.ferieuka vår i juli [emoji23][emoji23]

Haha, dauer av latter. Modern mente jeg var gærn om vi sku ut og fly i sommer. Jeg bare nesj, det er da ikke noe problem? Googler litt og finner at noen flyselskap kan kreve legeerklæring fra uke 28. Ja, men det erke noe probb det er jo leeeeeenge... eh. 2.ferieuka vår i juli [emoji23][emoji23]
Oi, fra så tidlig? Har bare hørt om fra uke 34/36 før jeg. Skal dere langt?

Så bra. Alt blir et hakk hyggeligere med å bo med naboer man liker [emoji4]
Absolutt :) og så er det greit å vite at det er flere med barn - så storebror kan ha noen å leke med. Ikke at det var så stor tvil, blir 40boenheter totalt, så sjansen for at det var andre barn er jo der. Men da er det i samme bygg :)

Oi, fra så tidlig? Har bare hørt om fra uke 34/36 før jeg. Skal dere langt?

Fant ikke navn på spesifikke flyselskap, det var en generell side med opplysninger, og noen kunne be om det så tidlig. Vi hadde tenkt oss til Spania men jeg funderer mer og mer på å kjøre langs kysten, evt ned i Sverige, og stoppe der vi har lyst og hoppe innom div. serverdigheter. Og ta inn på motell/campinghytte. Det pleier jeg være en del pent være på sørøstlandet, evt i Sverige. Og ei uke i Spania ser ut til å fort havne på 30000kr i fly og opphold. Da tenker jeg at det vet jeg ikke om det er verdt.

Ungene er ikke så opptatt av hvor vi er egentlig. Mer at vi bare gjør noe gøy sammen. For dem (6 og 8 år) er fisking, gokart kjøring, klatring osv artig :)

Kommer an på hvem du flyr med - sas har kun fra 4 uker før termin (medmindre det er tvillinger el flere). Sikkert lurt å ha med papir med terminbekreftelse uansett, vet ikke om eg vil ta for gitt at de tror på meg ang termindato...

Er litt tidlig - er gjerne de siste ukene før fødsel at bakelysten tar meg - sist tror jeg jeg bakte 5brett med kanelboller ;)
Baking i permisjonstida da? Kan jo være kjekt å ha litt liggende til barseltida :)
Må bare få fryser med plass først [emoji4]

Kommer an på hvem du flyr med - sas har kun fra 4 uker før termin (medmindre det er tvillinger el flere). Sikkert lurt å ha med papir med terminbekreftelse uansett, vet ikke om eg vil ta for gitt at de tror på meg ang termindato...
Tror det er sånn at man må få legeerklæring i forkant, hvis man nærmer seg termin?

Baking i permisjonstida da? Kan jo være kjekt å ha litt liggende til barseltida :)
Må bare få fryser med plass først [emoji4]
Ble ikke så mye etter at ungen kom - sov når han sov, eller gikk tur for å komme oss litt ut :)

Men ja, var veldig praktisk å ha boller i fryseren når vi fikk besøk - selv om de fleste som kom var flinke til å ha med seg ting :) akkurat det satt jeg pris på ^^

God morgen [emoji1]

Her startet dagen med sengeskift og vask av 4-åringen. For andre dag på rad. Er visst inne i en ikke-våkne-når-jeg-må-tisse-periode. I tillegg til ikke-gidde-periode (har skjedd et par ettermiddager, på badet nesten på do, også denne uka). Håper det ikke varer så lenge! Og vi må være mye strengere på å drikke på kvelden. Kan ikke huske at han har vært så ille. Reaksjon på at mamma har baby i magen og laber form?

God morgen [emoji1]

Her startet dagen med sengeskift og vask av 4-åringen. For andre dag på rad. Er visst inne i en ikke-våkne-når-jeg-må-tisse-periode. I tillegg til ikke-gidde-periode (har skjedd et par ettermiddager, på badet nesten på do, også denne uka). Håper det ikke varer så lenge! Og vi må være mye strengere på å drikke på kvelden. Kan ikke huske at han har vært så ille. Reaksjon på at mamma har baby i magen og laber form?
God morgen, Ajaj for en start :/

Nå har ikke min kommet så langt, så har nok ingen tanker om det - men kan være en relasjon av noe slag.

Er vel best å bare insisterer på de gangene han er flink, rose ekstra da?

Back
Topp