Skravletråd

Hehe, fullt mulig, ikke vært mye søvn i det siste [emoji14] sover godt da, bare altfor lite..

Ja, dessverre uvisst. Hadde befaring i dag og huset er ferdig og helt nydelig. Er dog ikke tillatelse til å flytte inn ennå - første forklaring er at de har tabbet seg ut, og har forpliktet seg til å sette opp en lekeplass før de kan la folk flytte inn; denne skal de da bygge, så stenge [emoji21]

Dette kan de kanskje fikse til neste uke.
Men så er det visst noe usikkert element til som gjør at vi ikke kan oppholde oss i loftetasjen eller bruke badet oppe.. det vet de ikke mer om..

Så skrev ikke under på befaringen i dag
Oi. Hørtes ikke helt ok ut, nei. Håper de løser det fort, da! Når har dere overlevering på huset dere bor i nå?

Hehe, fullt mulig, ikke vært mye søvn i det siste [emoji14] sover godt da, bare altfor lite..

Ja, dessverre uvisst. Hadde befaring i dag og huset er ferdig og helt nydelig. Er dog ikke tillatelse til å flytte inn ennå - første forklaring er at de har tabbet seg ut, og har forpliktet seg til å sette opp en lekeplass før de kan la folk flytte inn; denne skal de da bygge, så stenge [emoji21]

Dette kan de kanskje fikse til neste uke.
Men så er det visst noe usikkert element til som gjør at vi ikke kan oppholde oss i loftetasjen eller bruke badet oppe.. det vet de ikke mer om..

Så skrev ikke under på befaringen i dag
Så kjedelig!

Skal trene i dag for første gang på noen uker jeg og bolla [emoji1] litt spent kjenner jeg. Blir spennende og se om dagens overskudd kommer og biter meg bak i morra

Imponerende! [emoji1]
Ååå det var så deilig! Herremin så deilig å få de hva kalles det? Endorfinene etter trening eller noe. Er jo høy på livet selv plutselig haha! I motsetning til i det siste hvor jeg omtrent bare har sovet [emoji23]
58de01e329fe5996bb6977fc798c894f.jpg

Etter trening mat! Kyllingvingene står i ovnen [emoji171]

Sitter med eksamen for tiden.. Går saakte, da bekkenet og jeg må hvile relativt ofte :P har fått en greie med ettermiddagslur også, og våknet til ferdig middag i dag :D
har hatt så lyst på kanelsnurr i dag!

Ååå det var så deilig! Herremin så deilig å få de hva kalles det? Endorfinene etter trening eller noe. Er jo høy på livet selv plutselig haha! I motsetning til i det siste hvor jeg omtrent bare har sovet [emoji23]
58de01e329fe5996bb6977fc798c894f.jpg

Etter trening mat! Kyllingvingene står i ovnen [emoji171]
Jippi! Håper jeg får testa det igjen i helgen [emoji4]

Sitter med eksamen for tiden.. Går saakte, da bekkenet og jeg må hvile relativt ofte [emoji14] har fått en greie med ettermiddagslur også, og våknet til ferdig middag i dag :D
Masse lykke til på eksamen [emoji1]

Og nå begynte jeg å drømme om kanelsnurr også [emoji85]

Sitter med eksamen for tiden.. Går saakte, da bekkenet og jeg må hvile relativt ofte [emoji14] har fått en greie med ettermiddagslur også, og våknet til ferdig middag i dag :D
Heier på deg og eksamen! En kanelsnurr fortjener man så absolutt da :)

God morgen! [emoji4] Ser ut som det kan bli en flott dag her, sol og skyfri himmel [emoji41][emoji295]️ liker [emoji5] Ellers blir det en travel dag. Først på jobb + at hunden vår skal til frisør, så blir det pakking og rydding i huset før vi i morgen drar på ferie en uke hjem til min familie i Trøndelag [emoji7]

God morgen! [emoji4] Ser ut som det kan bli en flott dag her, sol og skyfri himmel [emoji41][emoji295]️ liker [emoji5] Ellers blir det en travel dag. Først på jobb + at hunden vår skal til frisør, så blir det pakking og rydding i huset før vi i morgen drar på ferie en uke hjem til min familie i Trøndelag [emoji7]
Ganske så full dag, da ja :) men alt blir så mye mer koselig når det er pent vær ute [emoji14]

Blir deilig å komme litt hjem tenker jeg?

Back
Topp