Skravletråd

Jeg tror du la deg senere enn meg og sto opp før meg i dag :P
Jeg var i hvert fall i seng kl 21, men jeg sov dårlig. Spesielt etter kl 4. Sto dog ikke opp før mini kom inn 6.15. Når jeg blir så sliten av å være full dag på jobb så sover jeg mye dårligere også. Merkelig det der. Også synes jeg det er varmt. Men nå skal jeg kjøpe vifte! Lurer på en sånn uten blader i, men de er jo så dyre! Mini velta nemlig den vi hadde da han var 2, slik at festene røyk, så den ikke hadde noe beskyttelse foran, så den var det jo bare å kaste på dynga.

Vi driver og jobber med det nye huset selv fortsatt. Tok det over 12.april og ting er enda ikke i orden så vi kan flytte inn. Så ting kan visstnok ta tid[emoji44][emoji28]
Er nok det som er greien da at det må foreligge brukstillatelse før dere kan ta leiligheten i bruk, men det burde jo strengt tatt vært i orden før dere skrev kontrakt tenker jeg!
Så flinke dere er som jobber på to hus samtidig!

Forresten - god morgen :)

I går var jeg litt stolt av meg selv, for Lion-sjokoladen ble liggende i veska. Og det er en hvit Lion, den beste! Så da har jeg nødsituasjon-redningen en stund til, haha :)

God morgen [emoji4]
Vi holder nå på å gjøre oss klar til å dra til Ålesund.
Fikk plutselig lott dårlig tid når vi glemte å ha på alarm og jentungen sov til 8 [emoji28]

Forresten - god morgen :)

I går var jeg litt stolt av meg selv, for Lion-sjokoladen ble liggende i veska. Og det er en hvit Lion, den beste! Så da har jeg nødsituasjon-redningen en stund til, haha :)
Så flink du var.. det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart. Føler jeg nesten er avhengig av å spise alt søtt vi har liggende med en gang [emoji28]

Så flink du var.. det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart. Føler jeg nesten er avhengig av å spise alt søtt vi har liggende med en gang [emoji28]
Ja, heldigvis har vi ikke så mye hjemme. Bortsett fra at ungen har masse! For han fik mye etter at mormor og tante var i italia. Og ungen sitt godteri klarer jeg å la vær å spise :P såvidt :P

God morgen [emoji4]
Fikk plutselig lott dårlig tid når vi glemte å ha på alarm og jentungen sov til 8 [emoji28]
oioi, for et sovehjerte! Det tror jeg ikke har skjedd med min med mindre han har vært syk. Eller mens han fortsatt var baby og vi nattammet i 5-6-tiden, da kunne vi stå opp 8-9. Men det var han sånn ca 4 mnd kanskje ;) Lurer på hvordan den inni magen blir ift soving!

Ja, heldigvis har vi ikke så mye hjemme. Bortsett fra at ungen har masse! For han fik mye etter at mormor og tante var i italia. Og ungen sitt godteri klarer jeg å la vær å spise [emoji14] såvidt :P
Ja, jeg har heller ikke mye godteri i hus. Akkurat av den grunn [emoji28]

oioi, for et sovehjerte! Det tror jeg ikke har skjedd med min med mindre han har vært syk. Eller mens han fortsatt var baby og vi nattammet i 5-6-tiden, da kunne vi stå opp 8-9. Men det var han sånn ca 4 mnd kanskje ;) Lurer på hvordan den inni magen blir ift soving!
Hun har nok arvet sovehjerte sitt fra pappaen. Så håper at den i magen blir likedan.
Vi hadde en liten periode på 2 mnd der hun sto opp i 6/7 tiden. Men normalt sover hun til halv 8, noe som passer fint [emoji4] vi har også hatt en periode der hun sov til kl 9. Da var jeg ferdig i stallen dør hun sto opp [emoji28]

Hun har nok arvet sovehjerte sitt fra pappaen. Så håper at den i magen blir likedan.
Vi hadde en liten periode på 2 mnd der hun sto opp i 6/7 tiden. Men normalt sover hun til halv 8, noe som passer fint [emoji4] vi har også hatt en periode der hun sov til kl 9. Da var jeg ferdig i stallen dør hun sto opp [emoji28]

Åh, får så lyst til å ri nårjeg leser innleggene dine:) red du mens du er gravid?

Åh, får så lyst til å ri nårjeg leser innleggene dine:) red du mens du er gravid?
Sist svangerskap red jeg siste turen 3 dager før jenta kom til verden [emoji4] denne gangen har jeg ikke ridd så me for har leid ut hesten min til avl denne sesongen. Så da har jeg ikke andre hester jeg er trygg nok på. Så kjenner jeg savner å ri.

Sist svangerskap red jeg siste turen 3 dager før jenta kom til verden [emoji4] denne gangen har jeg ikke ridd så me for har leid ut hesten min til avl denne sesongen. Så da har jeg ikke andre hester jeg er trygg nok på. Så kjenner jeg savner å ri.
Wow.. hadde jeg hatt en hest jeg kjenner, skulle jeg også ridd..:) skjønner godt at du savner det!

Så stille det var her imne i dag. Hva gjør alle? [emoji4]

Jeg har vært en kjapp tur hos legen pga sykemeldingen og fortsetter 40% sykemeldt ut juni. Håper kroppen og hodet blir bedre! [emoji4]

Hvor lang utsettelse blir det da? Uvisst? Og merkelig at de ikke har fått midlertidig brukstillatelse så dere kan flytte inn mens det som evnt gjenstår tas siden.

Jeg tror du la deg senere enn meg og sto opp før meg i dag [emoji14]
Jeg var i hvert fall i seng kl 21, men jeg sov dårlig. Spesielt etter kl 4. Sto dog ikke opp før mini kom inn 6.15. Når jeg blir så sliten av å være full dag på jobb så sover jeg mye dårligere også. Merkelig det der. Også synes jeg det er varmt. Men nå skal jeg kjøpe vifte! Lurer på en sånn uten blader i, men de er jo så dyre! Mini velta nemlig den vi hadde da han var 2, slik at festene røyk, så den ikke hadde noe beskyttelse foran, så den var det jo bare å kaste på dynga.
Hehe, fullt mulig, ikke vært mye søvn i det siste [emoji14] sover godt da, bare altfor lite..

Ja, dessverre uvisst. Hadde befaring i dag og huset er ferdig og helt nydelig. Er dog ikke tillatelse til å flytte inn ennå - første forklaring er at de har tabbet seg ut, og har forpliktet seg til å sette opp en lekeplass før de kan la folk flytte inn; denne skal de da bygge, så stenge [emoji21]

Dette kan de kanskje fikse til neste uke.
Men så er det visst noe usikkert element til som gjør at vi ikke kan oppholde oss i loftetasjen eller bruke badet oppe.. det vet de ikke mer om..

Så skrev ikke under på befaringen i dag

God morgen [emoji4]
Hvordan gikk det? :)

Er så typisk - de dagene man trenger at de skal våkne tidlig kan du være sikker på at de sover lenge ;)

Så stille det var her imne i dag. Hva gjør alle? [emoji4]

Jeg har vært en kjapp tur hos legen pga sykemeldingen og fortsetter 40% sykemeldt ut juni. Håper kroppen og hodet blir bedre! [emoji4]
Har ikke vært innom før nå - bare tull denne dagen [emoji14] (se svar over) og mobilen går snart tom for batteri

Og kaos på jobb så klart [emoji14]

Back
Topp