Skravletråd

Vi synes vi kjenner igjen samme neseparti som storesøster hadde når hun var på 3D [emoji4] så skal bli spennende å se når han kommer ut [emoji4]
Hehe, ikke sant :)
Min første var så lite villig på 3d, hadde hendene i ansiktet nesten igjennom hele undersøkelsen [emoji14]

Hehe, ikke sant :)
Min første var så lite villig på 3d, hadde hendene i ansiktet nesten igjennom hele undersøkelsen [emoji14]
Var ikke så veldig villig her heller igår. Men vi ikke et bilde der hånden ikke var foran [emoji4]

God morgen! [emoji4] Ser ut som det kan bli en flott dag her, sol og skyfri himmel [emoji41][emoji295]️ liker [emoji5] Ellers blir det en travel dag. Først på jobb + at hunden vår skal til frisør, så blir det pakking og rydding i huset før vi i morgen drar på ferie en uke hjem til min familie i Trøndelag [emoji7]
Travel dag, men så deilig det blir å komme seg en tur hjem kan jeg tenke meg :)

puh! Da skjønner jeg godt at dere tar flere stopp, ja!! Vi skal til Legoland på tirsdag, og det er 3 timers kjøretur fra båten, og det er langt nok med en 4-åring, haha, så må vel bli stopp der også.

Vi skal til Legoland i sommer [emoji1] Men skal bo i et feriehus, så da blir det ikke så langt til Legoland. Kos dere masse [emoji1]

Det er jo sol og fint, fuglene kvitrer og gjøken gjør meg gal [emoji85] men det er liksom litt kaldt synes jeg ned baare 12 grader som vi hadde i går.

hmm...høres koselig ut med sol og 12 grader. Her er det meldt mulig snø til helga... :angry4 Sommer i nord; gotta love it :P

Jaa :D har du smakt de man får i frysedisken, de man bare varmer opp? De er faktisk veldig gode :)
Nei, det tror jeg ikke. Best å ikke ha sånt i fryseren [emoji38] Men jeg skal forbi et bra bakeri i morgen. Spørs om jeg har vilje til å gå forbi.

Back
Topp