Skravletråd

Ja, det husker jeg du har nevnt. Håper virkelig det hjelper!!

Er visst ikke så stress med å pakke likevel, det er varslet forsinkelser... to dager før overtagelse ><
Hva? Er det lov? Vi kjøpte nytt i 2013, og da ble overtagelse spikret 2-3 uker i forveien (og før det var det litt mye frem og tilbake).

Greit når det er gjort i alle fall :)

Greit med tur til ålebyen da ^^

Kos dere på ålesundstur i morgen [emoji4]
Ja, det skal bli greit med en ny kontroll i Ålesund igjen, selv om det mest sannsynlig ikke blir tid til noe annet.
Føler egentlig at alt er fint med lillegutt i magen nå, for han er en ganske så livlig krabat om dagen. Kan ikke huske at storesøster var like aktiv.

100%dekning og perm i 49 uker. Det blir 39 uker på meg da. Heldigvis virket hun dama super! Så får vi se hvilken pris de kommer opp med ift om vi må lete mer.

Full dag i dag = gretten mot de to gutta hjemme, litt hodepine og i seng kl 21. Møkkakropp!
Bra hun virker super, håper det blir riktig pris :)

Kjipt når kroppen ikke vil samarbeide, altså :/ her er det mer de skarve tre timene med søvn jeg kjenner på, så må få kommet meg i seng snart :)

Hva? Er det lov? Vi kjøpte nytt i 2013, og da ble overtagelse spikret 2-3 uker i forveien (og før det var det litt mye frem og tilbake).
Står jo at de i utgangspunktet må varsle i god tid i forkant - så bare der feiler de.
Men blir vel dagbøter, da. Ikke at det er så stor trøst akkurat..

Har jo ordnet med barnehagestart på storebror og greier...

Ja, det skal bli greit med en ny kontroll i Ålesund igjen, selv om det mest sannsynlig ikke blir tid til noe annet.
Føler egentlig at alt er fint med lillegutt i magen nå, for han er en ganske så livlig krabat om dagen. Kan ikke huske at storesøster var like aktiv.
Greit det, når de gir gode tegn fra seg. Merker ikke så mye med morkaka foran, men litt her og der så.

Nei, blir vel inn og ut.. Må alltid en liten tur innom skateflua, bare gå rundt av nostalgi - besteforeldrene mine drev stedet en gang for lenge, lenge siden

Greit det, når de gir gode tegn fra seg. Merker ikke så mye med morkaka foran, men litt her og der så.

Nei, blir vel inn og ut.. Må alltid en liten tur innom skateflua, bare gå rundt av nostalgi - besteforeldrene mine drev stedet en gang for lenge, lenge siden
Ja, Det er veldig greit.. Og idag har jeg kjent han over hele magen, tidligere har jeg kun kjent noe under nede i magen.

Ja, Det er veldig greit.. Og idag har jeg kjent han over hele magen, tidligere har jeg kun kjent noe under nede i magen.
Så koselig - har en del fantombevegelser oppunder ribbeina. For høyt til å være ungen, men gleder meg til det faktisk er det :)

Så koselig - har en del fantombevegelser oppunder ribbeina. For høyt til å være ungen, men gleder meg til det faktisk er det :)
Ja, ble ganske overraska når jeg kjente det [emoji1] men er en god følelse [emoji4]

Absolutt :)

Og er vel spesielt betryggende sånn rett før kontroll tenker jeg ;)
Det er veldig betryggende [emoji1] selv om jeg også av og til får den tanken at hva om jeg ikke kjenner at han blir dårlig. Men prøver å dytte den tanken vekk [emoji6]

Det er veldig betryggende [emoji1] selv om jeg også av og til får den tanken at hva om jeg ikke kjenner at han blir dårlig. Men prøver å dytte den tanken vekk [emoji6]
Ja, best å fokusere på det positive!

Så får man ta resten som det kommer ;)

Men da tror jeg jeg skal jage meg selv i seng.

Ønsker dere en god natt :-)

Ja, det husker jeg du har nevnt. Håper virkelig det hjelper!!

Er visst ikke så stress med å pakke likevel, det er varslet forsinkelser... to dager før overtagelse ><
Ah så kjedelig! Har de ikke alt klart eller mangler det noe?

Ah så kjedelig! Har de ikke alt klart eller mangler det noe?
Jeg vet ikke helt. Skal uansett på ferdigbefaring på onsdag, men får visst ikke nøklene da..

Det sto kun at de ikke hadde fått brukstillatelse for leilighetene av kommunen - synes det er merkelig at sånt problem skal oppstå nå... hus 1 har jo fått flyttet inn allerede :O

Vi driver og jobber med det nye huset selv fortsatt. Tok det over 12.april og ting er enda ikke i orden så vi kan flytte inn. Så ting kan visstnok ta tid[emoji44][emoji28]
Er nok det som er greien da at det må foreligge brukstillatelse før dere kan ta leiligheten i bruk, men det burde jo strengt tatt vært i orden før dere skrev kontrakt tenker jeg!

Vi driver og jobber med det nye huset selv fortsatt. Tok det over 12.april og ting er enda ikke i orden så vi kan flytte inn. Så ting kan visstnok ta tid[emoji44][emoji28]
Er nok det som er greien da at det må foreligge brukstillatelse før dere kan ta leiligheten i bruk, men det burde jo strengt tatt vært i orden før dere skrev kontrakt tenker jeg!
Ja, mener jo jeg og.. hva er det som mangler i nye deres da?

Trasig når ting ikke går som de skal altså :/

Står jo at de i utgangspunktet må varsle i god tid i forkant - så bare der feiler de.
Men blir vel dagbøter, da. Ikke at det er så stor trøst akkurat..

Har jo ordnet med barnehagestart på storebror og greier...
Hvor lang utsettelse blir det da? Uvisst? Og merkelig at de ikke har fått midlertidig brukstillatelse så dere kan flytte inn mens det som evnt gjenstår tas siden.

Back
Topp