Skravletråd

God bedring til sjuklingene! :)
Ser heldigvis ut som det går bedre med begge. Så nå er mannen på vei til Trøndelag med en venn, vi er hos mine foreldre. Bare en rask tur på jobb,så skal det bli påskestemning

God onsdag alle sammen :)

Hva gjør dere i dag'?

Hjemmekontor noen timer for å få unna litt før påskeferien. Så har samtidig fått vasket litt klær. Om ikke lenge skal jeg ha lunsj med min søster, og hente en pilatusball. Håper den er så stor at jeg kan sitte på den. Har liggi i kjelleren hos mamma og pappa en stund.

Bhg stenger kl 12, så jeg skulle egentlig hente mini da, men så skal han hentes av farmor og farfar i steden for. Det gleder han seg til :)

Så bra :) Kos deg hos familien :)

Hjemmekontor noen timer for å få unna litt før påskeferien. Så har samtidig fått vasket litt klær. Om ikke lenge skal jeg ha lunsj med min søster, og hente en pilatusball. Håper den er så stor at jeg kan sitte på den. Har liggi i kjelleren hos mamma og pappa en stund.

Bhg stenger kl 12, så jeg skulle egentlig hente mini da, men så skal han hentes av farmor og farfar i steden for. Det gleder han seg til :)
Takk, blir koselig det :) ringte hjemmefra i sted og hørte ungen sang og koste seg [emoji14]

Åh, høres kjempekoselig ut - og misunner virkelig muligheten for hjemmekontor :)

Du får ha en koselig lunsj og masse god påske ^^

3afc127599596e5f93fdfaf6a9c582eb.jpg

Sånn ser det ut når en gravid maler [emoji23][emoji23]

Den følelsen når man har kjørt halve natta og kun sovet 3 timer [emoji42][emoji25] er som å være skikkelig fyllesyk uten å drikke alkohol [emoji85]

I dag har jeg sett sol, regn og snø! Tur/retur hytta for å levere guttungen. Nesten 2 t hver vei siden det går så himla tregt siste biten. Gjesp! Og på hytta var været så dårlig at vi bare ble inne. Føler jeg ikke har gjort annet enn å sitte på ræva hele dagen.

Ja! Tipp topp! Dog vet ærlig talt ikke om hva som er verst, puste inn egen utpust eller maling [emoji23][emoji23] altså jeg vet, men ble så sykt andpusten av å ha på maska .
Malte bare vanlig eg [emoji4] ikke noe skummelt i malingen eg brukte (ingen varseltrekant av noe slag), så skal være trygt uansett [emoji4] åpna vinduet da, og lukka døra og gikk ut når eg var ferdig.

Malte bare vanlig eg [emoji4] ikke noe skummelt i malingen eg brukte (ingen varseltrekant av noe slag), så skal være trygt uansett [emoji4] åpna vinduet da, og lukka døra og gikk ut når eg var ferdig.
Skal visst ikke være så ille den her heller :) lukter nesten ingenting og er vannbasert [emoji5]

Skal visst ikke være så ille den her heller :) lukter nesten ingenting og er vannbasert [emoji5]
Nei, de fleste som er til bruk på privatmarkedet er nok helt trygge [emoji4] ser det er anbefalt å bruke vannbasert da, ikke oljebasert...
Skal male våtromsmøbler snart, må sjekke malinga der. Men tar det uansett på terrassen (mye plass og gjør ikke så mye å søle der)

Hei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!
Så fantastisk at det gikk så rask igjen for deg. Masse lykke til hele veien denne gangen! [emoji9]

Hei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!
Åååh så bra :) gratulerer! Får snike litt innom november av og til da ;)

Tenner på vei hos ungen og mann med feber [emoji14] også en måte å nyte siste feriedagen [emoji14]

Håper dere har hatt en fin ferie :)

Back
Topp