Ser heldigvis ut som det går bedre med begge. Så nå er mannen på vei til Trøndelag med en venn, vi er hos mine foreldre. Bare en rask tur på jobb,så skal det bli påskestemningGod bedring til sjuklingene!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser heldigvis ut som det går bedre med begge. Så nå er mannen på vei til Trøndelag med en venn, vi er hos mine foreldre. Bare en rask tur på jobb,så skal det bli påskestemningGod bedring til sjuklingene!![]()
Så braSer heldigvis ut som det går bedre med begge. Så nå er mannen på vei til Trøndelag med en venn, vi er hos mine foreldre. Bare en rask tur på jobb,så skal det bli påskestemning
God onsdag alle sammen
Hva gjør dere i dag'?
Så braKos deg hos familien
![]()
Takk, blir koselig detHjemmekontor noen timer for å få unna litt før påskeferien. Så har samtidig fått vasket litt klær. Om ikke lenge skal jeg ha lunsj med min søster, og hente en pilatusball. Håper den er så stor at jeg kan sitte på den. Har liggi i kjelleren hos mamma og pappa en stund.
Bhg stenger kl 12, så jeg skulle egentlig hente mini da, men så skal han hentes av farmor og farfar i steden for. Det gleder han seg til![]()
Bra verneutstyr! [emoji6][emoji4]![]()
Sånn ser det ut når en gravid maler [emoji23][emoji23]
Full forståelse!Den følelsen når man har kjørt halve natta og kun sovet 3 timer [emoji42][emoji25] er som å være skikkelig fyllesyk uten å drikke alkohol [emoji85]
Ja! Tipp topp! Dog vet ærlig talt ikke om hva som er verst, puste inn egen utpust eller maling [emoji23][emoji23] altså jeg vet, men ble så sykt andpusten av å ha på maska .Bra verneutstyr! [emoji6][emoji4]
Malte bare vanlig eg [emoji4] ikke noe skummelt i malingen eg brukte (ingen varseltrekant av noe slag), så skal være trygt uansett [emoji4] åpna vinduet da, og lukka døra og gikk ut når eg var ferdig.Ja! Tipp topp! Dog vet ærlig talt ikke om hva som er verst, puste inn egen utpust eller maling [emoji23][emoji23] altså jeg vet, men ble så sykt andpusten av å ha på maska .
Skal visst ikke være så ille den her hellerMalte bare vanlig eg [emoji4] ikke noe skummelt i malingen eg brukte (ingen varseltrekant av noe slag), så skal være trygt uansett [emoji4] åpna vinduet da, og lukka døra og gikk ut når eg var ferdig.
Nei, de fleste som er til bruk på privatmarkedet er nok helt trygge [emoji4] ser det er anbefalt å bruke vannbasert da, ikke oljebasert...Skal visst ikke være så ille den her hellerlukter nesten ingenting og er vannbasert [emoji5]
Like såØnsker dere alle en fabelaktig påskeaften! [emoji1]
Så fantastisk at det gikk så rask igjen for deg. Masse lykke til hele veien denne gangen! [emoji9]Hei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!
Åååh så braHei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!