Skravletråd

God fredag ja [emoji4] her har endelig samboer kommet hjem, Og jeg skal jobbe lørdag [emoji4] søndag skal vi slappe av og kose oss [emoji4]

God fredag!

I dag var det omtrent ingen biler på veien! Tipper det blir bra annerledes når jeg skal hjem i ettermiddag...
Hehe, ja de varsler vel allerede nå om påskekaos fra 13 til 23 [emoji14] satse på at det ikke gjelder bakeveiene

Så herlig å ha ham tilbake da :) høres ut som en fin helg dette ^^
Tror også det kommer til å bli en fin helg [emoji4]

Nå ligger jeg i senga å trykker på mobilen mens mannen og ungen enda sover [emoji4] vi er en ganske sløv gjeng altså [emoji41]

Hehe, ja de varsler vel allerede nå om påskekaos fra 13 til 23 [emoji14] satse på at det ikke gjelder bakeveiene
åh, herregud, så tidlig!! Ja, da må jeg bare huske på å fylle opp vannflaska og ta med en brødskive i bilen :P Eller kanskje jeg skal snike meg avgårde til lunsj :P

Tror også det kommer til å bli en fin helg [emoji4]

Nå ligger jeg i senga å trykker på mobilen mens mannen og ungen enda sover [emoji4] vi er en ganske sløv gjeng altså [emoji41]
Så deilig :) her var det full krise mellom tre og fire. Bytta bleie, men likevel vrei han seg som en mark og hylte. Roa seg rundt halv fem, så planen om å dra på jobb tidlig utgikk..

åh, herregud, så tidlig!! Ja, da må jeg bare huske på å fylle opp vannflaska og ta med en brødskive i bilen [emoji14] Eller kanskje jeg skal snike meg avgårde til lunsj :P
Kan jo satse på det - eller at de overdriver hvor tidlig det starter.. jobber rett over ring 3, litt morsomt å følge med :)

Kan jo satse på det - eller at de overdriver hvor tidlig det starter.. jobber rett over ring 3, litt morsomt å følge med :)
Hvordan var det på ring3 i går?

Jeg dro en halvtime tidligere og det var omtrent ingen kø. Ikke verre enn vanlig fredag i hvert fall.

God lørdag! [emoji274]

Den har vi stort sett nytt ute i dag, men nå forsvant sola så da var det ikke like digg lenger siden jeg sitter stille. Gleder meg til å grille etterpå [emoji4] Guttungen forsvant inn til farmor og farfar oppi gata fordi han ville ha pannekaker til middag [emoji23] Tipper han fikk det der [emoji7]

Hvordan var det på ring3 i går?

Jeg dro en halvtime tidligere og det var omtrent ingen kø. Ikke verre enn vanlig fredag i hvert fall.
Tror alle hadde lest krisemeldingene - normal/lett fredagstrafikk frem til kl 15

Godt du slapp unna kø :)

God lørdag! [emoji274]

Den har vi stort sett nytt ute i dag, men nå forsvant sola så da var det ikke like digg lenger siden jeg sitter stille. Gleder meg til å grille etterpå [emoji4] Guttungen forsvant inn til farmor og farfar oppi gata fordi han ville ha pannekaker til middag [emoji23] Tipper han fikk det der [emoji7]
God lørdag :)

Ble svømming på oss - nesten ingen på drammensbadet, kjempedeilig

Så hentet vi reiseseng på Gulskogen :)

God søndag alle, håper dere har hatt like fint vårvær som det vi har hatt :)

God søndag alle, håper dere har hatt like fint vårvær som det vi har hatt :)
God søndag! En deilig dag å tilbringe mange timer ute [emoji1] Litt trist at jeg ikke fikk hilst på deg i sted, men måtte dra for å rekke en bursdag [emoji4]

God søndag! En deilig dag å tilbringe mange timer ute [emoji1] Litt trist at jeg ikke fikk hilst på deg i sted, men måtte dra for å rekke en bursdag [emoji4]
Ja, tenkte det samme - men skal sies at vi kom nesten en time etter og brukte litt lengre tid da ungen vekslet mellom å sitte i vogn, gå selv og ville bæres, helst av meg ;)

Men storkoste oss ute :)

God mandag! Ny uke, nye muligheter - en uke lengre på vei ;)

God mandag alle [emoji4]

Her velger jeg vell litt selv, Men har egentlig sånn halvveis planlagt å jobbe ut uka

3 dager igjen til påskeferie [emoji173][emoji1] vi skal opp i nye huset og male litt i påsken mens unga får boltre seg på hytta hos besteforeldrene sine [emoji4] eldstejentene blir med svigers på torsdag og miniplutt skal til mine foreldre på onsdag [emoji4]

Back
Topp