Snap-navnet er babyverdenforumOi, det viste jeg ikke. Må kanskje begynne å følge de på Snap da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snap-navnet er babyverdenforumOi, det viste jeg ikke. Må kanskje begynne å følge de på Snap da [emoji4]
Så bra! [emoji2]Han har rett på fødselspermisjon. Så om jeg har termin, uke for igangsetting når han er på jobb så har han rett på betalt fri [emoji4] så det er ikke noe problem. Han skulle egentlig være på jobb når kommende storesøster ble født med fikk fri uten noen problem [emoji4]
Akkurat det jeg frykter! Men jeg skal lete ja.. Reiser til spania i morgen, så om jeg ikke finner noe nå. Kommer jeg nok til å Bli litt paranoid! [emoji54][emoji23]Spennende! Håper du finner, det er ikke superlett enda [emoji4]
Eller bare vent til etter ferien og kos deg på tur i stedenfor? [emoji4]Akkurat det jeg frykter! Men jeg skal lete ja.. Reiser til spania i morgen, så om jeg ikke finner noe nå. Kommer jeg nok til å Bli litt paranoid! [emoji54][emoji23]
Floyd har mange kjoler som kan funke selv med litt mage fordi de har såhøyt liv. Jeg var i barnedåp i uke 20 sist og lånte en By Marlene Birger silkekjole av søsteren med løst bånd til å knyte i livet som jeg da knøyt høyt (under puppene/over magen).Noen som vet hvor det selges finkjoler til gravide?
Min søster skal gifte seg i Spania i mai. Og vil jo gjerne se fin ut [emoji6]
Tusen takk for mange tips [emoji1] skal begynne å se litt på nett om jeg kan finne en kjole jeg liker. Og godt tips at jeg burde de etter en ammevenlig kjole [emoji4]Floyd har mange kjoler som kan funke selv med litt mage fordi de har såhøyt liv. Jeg var i barnedåp i uke 20 sist og lånte en By Marlene Birger silkekjole av søsteren med løst bånd til å knyte i livet som jeg da knøyt høyt (under puppene/over magen).
Ellers kan du se på zalando.no eller purlogpersille.dk. anbefaler i så fall en penkjole som kan passe både som gravid og som man kan amme i (ikke alltid det står, men du ser det på de om du kikket litt), så har du kanskje kjole til jul også [emoji6]
Heldig du[emoji4]Den følelsen når mannen har fikset hjemmelaget burger![]()
Så heldig [emoji1]Den følelsen når mannen har fikset hjemmelaget burger![]()
Her har jeg akkurat klart å legge luringenHeldig du[emoji4]
Det er sååå deilig å endelig ha litt tid for seg selv nå som lisja er lagt før jeg skal ut i stallen igjen [emoji4]
Spesielt når appetitten er detSå heldig [emoji1]
Hæ? Er det på YouTube? [emoji16]Har blitt hekta på "One born every minute" på YouTube [emoji85]
[emoji1][emoji1][emoji44] what!? Må se! I dag er det fødeavdelingen også [emoji1][emoji1][emoji122] syns det er litt gøy å kjenne igjen gangene jeg gikk i selv for 3 år sia [emoji1]Har blitt hekta på "One born every minute" på YouTube [emoji85]
Gjett hva jeg skal ikveld!Jaaa, ligger masse på YouTube! Vi har ikke TV, så jeg må finne underholdninga der jeg kan [emoji14]

God nattDa er det kvelden for min del. Er så sykt trøtt[emoji25][emoji42][emoji25]