Jeg troe hun skriver overdrevent for å fremprovosere en debatt. For min egen del hadde jeg aldri hørt om barselsgrøt før jeg leste en tilsvarende artikkel for et par år siden. Personlig hadde jeg ikke likt å få grøt da jeg hater det (haha). Og besøk i barseltiden er slitsomt, selv om de kommer med mat. Opplevde forresten hverken barselgrøt eller babyshower med førstemann (4). Men fikk besøk etterhvert av venner som hadde med en gave til baby eller meg, men det var alltid godt planlagt. Man hadde jo lyst til å dusje den dagen [emoji23][emoji23]Hva tenker dere om denne artikkelen om babyshower? xsmile8
http://www.dagbladet.no/kultur/nei-til-babyshower-ja-til-barselgrot/67410012
Har forresten vært på et par babyshower de siste par årene og ingen har drukket alkohol. Og jeg tror 99% av gavene har vært velbrukte. Noe til mor og noe til baby. Og har du venner som bruker opp energien sin på et møte med deg flere uker før fødsel og som ikke kan komme siden er sannelig ikke mye venner synes jeg.
Oi, dette ble langt. Ja, ja. Hun som skrev innlegget er jo fornøyd, for hun fikk jo masse klikk og oppmerksomhet.
Og til slutt vil jeg bare si at hvis jeg er så heldig å få det ene eller det andre så kommer jeg til å bli kjempeglad. Med forbehold om at de må sette barselgrøten på verandaen og dra igjen uten å hilse på [emoji23]
virker som det er veldig delte meninger om temaet da xsmile8
Du får ha riktig god bedring, lykke til med å ligge rett ut, og så får man håpe på en litt mindre heftig uke