Skravletråd

Jeg troe hun skriver overdrevent for å fremprovosere en debatt. For min egen del hadde jeg aldri hørt om barselsgrøt før jeg leste en tilsvarende artikkel for et par år siden. Personlig hadde jeg ikke likt å få grøt da jeg hater det (haha). Og besøk i barseltiden er slitsomt, selv om de kommer med mat. Opplevde forresten hverken barselgrøt eller babyshower med førstemann (4). Men fikk besøk etterhvert av venner som hadde med en gave til baby eller meg, men det var alltid godt planlagt. Man hadde jo lyst til å dusje den dagen [emoji23][emoji23]

Har forresten vært på et par babyshower de siste par årene og ingen har drukket alkohol. Og jeg tror 99% av gavene har vært velbrukte. Noe til mor og noe til baby. Og har du venner som bruker opp energien sin på et møte med deg flere uker før fødsel og som ikke kan komme siden er sannelig ikke mye venner synes jeg.

Oi, dette ble langt. Ja, ja. Hun som skrev innlegget er jo fornøyd, for hun fikk jo masse klikk og oppmerksomhet.

Og til slutt vil jeg bare si at hvis jeg er så heldig å få det ene eller det andre så kommer jeg til å bli kjempeglad. Med forbehold om at de må sette barselgrøten på verandaen og dra igjen uten å hilse på [emoji23]

Jeg er første i vennegjengen som skal ha barn, og både meg og min samboer er eldst i søskenflokken så har aldri vært i noen babyshower før, så er vanskelig å mene noe særlig om det syns jeg!
Men veldig enig i det du sier, hadde blitt kjempeglad og takknemlig hvis noen hadde arrangert noe :happy: virker som det er veldig delte meninger om temaet da xsmile8

anbefaler deg til å evt kikke innom deco blue og sophisticated blue. I tillegg er det en som heter Cashmere som jeg synes er spennende. (Vi malte kinorommet deco blue og pipa cashmere. Ble ganske kult :) )Klarer heller ikke helt legge fra meg Mint breeze. Men enda ikke klart å bestemme meg for farge på kjøkkenet. Begynner vel å haste.
Ja! Vi vil ha sophisticated blue, men det går ikke ann å få tak i vareprøver på den... vil ha veldig mørk farge som ikke er kjempeblå til soverommet! [emoji4][emoji4][emoji4] takk for tips [emoji173]

Samboer sitter og venter på svar fra legevakta... Jeg har betennelse i halebeinet, og det gjør så vondt at jeg har ikke ord. Og nå begynte jeg å blø i tillegg, så nå tør jeg ikke avvente lenger... [emoji22] Lørdagen fra helvete!

Hadde en veldig slapp morgen, var ikke ute av døra første gang før kl 12, tror det er snart et år siden sist [emoji6] men så har det vært fult kjør og har nå akkurat kpmme inn døra igjen [emoji5]
Så deilig at du fikk en rolig morgen da :)
Her startet det noe tidlig - guttungen ville stå opp 6.15 etter etter å ha herjet fra 2 til 4 - viste seg at det er ny tann på gang, men likevel [emoji14]

Samboer sitter og venter på svar fra legevakta... Jeg har betennelse i halebeinet, og det gjør så vondt at jeg har ikke ord. Og nå begynte jeg å blø i tillegg, så nå tør jeg ikke avvente lenger... [emoji22] Lørdagen fra helvete!
Håper det får bra med deg [emoji173]️

Ja! Vi vil ha sophisticated blue, men det går ikke ann å få tak i vareprøver på den... vil ha veldig mørk farge som ikke er kjempeblå til soverommet! [emoji4][emoji4][emoji4] takk for tips [emoji173]

Ingen av de er kjempeblå. Jeg er ikke så glad i blått. Men du kan jo kjøpe en boks med maling til 70kr-ish og få med den fargen du vil? Ps - basen har enormt mye å si! Lady10 og Lady Balance utgjor gaaaanske stor forskjell på Deco Blue. Forskjellen er glansen. Jeg synes egentlig at jo mindre glans jo mindre 'typisk' blått.

Jeg lurer på om på Deco Blue så malte vi på matt tapet + overmalte en gammel tapet fra 90 tallet som hadde litt mønster i seg, og det gjorde og at det så litt mer blankt ut. den med ny matt tapet ble myyyye bedre synes jeg :)

Uff, håper det går bra med deg [emoji173]️

Sender gode tanker din vei og håper det går bra[emoji173]️

Takk, jenter! Det ble hastesending fra legevakta til akuttmottaket på Kalnes, og så operasjon av sacralcyste på halebeinet. Fikk også ultralyd, og alt så heldigvis bra ut med lille. Fin vekst og stooort, bankende hjerte [emoji173]

Nå har jeg akkurat kommet hjem, dopa på morfin og utrolig sliten etter en uventet heftig natt. En ukes sykemelding og forbud mot å sitte...

Takk, jenter! Det ble hastesending fra legevakta til akuttmottaket på Kalnes, og så operasjon av sacralcyste på halebeinet. Fikk også ultralyd, og alt så heldigvis bra ut med lille. Fin vekst og stooort, bankende hjerte [emoji173]

Nå har jeg akkurat kommet hjem, dopa på morfin og utrolig sliten etter en uventet heftig natt. En ukes sykemelding og forbud mot å sitte...
Oi, så dramatisk! Men så bra at det endte godt og at de fikk ordnet opp. Og ikke minst at alt sto bra til med mageboern [emoji7] Masse god bedring pg lykke til med å ikke sitte en uke! [emoji4]

Kjære vene:eek:
Det var litt av en lørdagskveld ja! Aldri hørt om cyste på halebeinet en gang, men behagelig hørtes det på ingen måte uto_O Godt å høre bebisen har det bra oppi det hele iallfall:Heartred Du får ha riktig god bedring, lykke til med å ligge rett ut, og så får man håpe på en litt mindre heftig uke:signs003

Ja, det ble litt ev en kveld. Godt at de fikk fikset det og at alt er bra med den lille. God bedring og lykke til med ikke-sittingen [emoji173]️

Ingen av de er kjempeblå. Jeg er ikke så glad i blått. Men du kan jo kjøpe en boks med maling til 70kr-ish og få med den fargen du vil? Ps - basen har enormt mye å si! Lady10 og Lady Balance utgjor gaaaanske stor forskjell på Deco Blue. Forskjellen er glansen. Jeg synes egentlig at jo mindre glans jo mindre 'typisk' blått.

Jeg lurer på om på Deco Blue så malte vi på matt tapet + overmalte en gammel tapet fra 90 tallet som hadde litt mønster i seg, og det gjorde og at det så litt mer blankt ut. den med ny matt tapet ble myyyye bedre synes jeg :)
Ja har sett en del bilder med deco blue og noen steder ser den knallblå ut og andre steder nærmere grå/sort. Har sett litt på fargen KUL fra butinox også:)

Oi for en helg! [emoji44] godt de fikk ordnet opp i det hele og at lille fine er i storform også! [emoji173] god bedring!

Herregud, for en opplevelse!
Men så bra at alt er bra med lille ❤ du får legge deg flatt ut og bruke slaven din så godt du kan. God bedring ❤

Oj, ble litt av en helg på dere. Godt at alt var bra med lille og ønsker deg masse god bedring!!

Usj, da jeg var på do i ste fikk jeg bitte litt brun utflod på papiret. Nok til at jeg ble kjempe bekymret :(

Back
Topp