Skravletråd

Vet ikke. Er imorgen ;) Har foreløpig valgt å ikke si noe til flere... Sånn ellers har jeg sluppet det 'maset' jeg forventet. Kan være fordi jeg kapitulerer når jeg legger ungene [emoji23][emoji23]
Aah! Ja ungene er en god unnskyldning [emoji1]

Uff, nå føler jeg virkelig med min kjæreste venninne x) De mistenker at det ene barnet deres ikke tåler egg og melk, og skal nå prøve seg på elimineringsmetoden (de venter også på svar på prøver, men de slår jo ofte ikke ut uansett). I en tøff hverdag, som også er preget at lite nattesøvn på grunn av våkenetter med barnet er det MYE å sette seg inn i! Jeg var på akkurat samme sted for et par år siden.

De har en bratt læringskurve foran seg nå, men jeg kjenner jeg er glad på hennes vegne for at hun har noen som er vant til å leve på det viset, sånn at jeg kan hjelpe henne etter beste evne :p Til helgen skal vi på matshopping sammen, så håper jeg det kan hjelpe litt på den overveldende følelsen av at barnet "ikke kan få noenting" :p

Jeg får ikke sove...passer ytterst dårlig ettersom jeg skal stå opp om under 5 timer [emoji22]

Herrehud, jeg sov nesten 9 timer i natt [emoji7] Så digg etter noen netter med 6,5t og våkne kl 4-ish! [emoji16]

Uff, nå føler jeg virkelig med min kjæreste venninne x) De mistenker at det ene barnet deres ikke tåler egg og melk, og skal nå prøve seg på elimineringsmetoden (de venter også på svar på prøver, men de slår jo ofte ikke ut uansett). I en tøff hverdag, som også er preget at lite nattesøvn på grunn av våkenetter med barnet er det MYE å sette seg inn i! Jeg var på akkurat samme sted for et par år siden.

De har en bratt læringskurve foran seg nå, men jeg kjenner jeg er glad på hennes vegne for at hun har noen som er vant til å leve på det viset, sånn at jeg kan hjelpe henne etter beste evne [emoji14] Til helgen skal vi på matshopping sammen, så håper jeg det kan hjelpe litt på den overveldende følelsen av at barnet "ikke kan få noenting" [emoji14]
Åh, det er så overveldende med en gang. Godt du kan hjelpe da [emoji4]

Fikk du sove noe i det hele tatt før du måtte opp igjen? [emoji54]
Vil tippe på 2,5-3 timer.. [emoji24] og jeg har egentlig et møte rett etter jobb, noe som betyr at jeg ikke får sovet før jeg må hente hjem datteren min fra bhg. Tror det møtet må utgå ass :/

De har en bratt læringskurve foran seg nå, men jeg kjenner jeg er glad på hennes vegne for at hun har noen som er vant til å leve på det viset, sånn at jeg kan hjelpe henne etter beste evne [emoji14] Til helgen skal vi på matshopping sammen, så håper jeg det kan hjelpe litt på den overveldende følelsen av at barnet "ikke kan få noenting" [emoji14]
Så bra at du kan hjelpe ja. Føles litt håpløst ut med sånn beskjed i starten.

Skal dog sies at vi fikk beskjed for noen uker siden at vår reagerer på eggehvite, men allergilegen ville ikke at vi skulle endre kostholdet og heller gi antihistaminer når han reagerer.. syntes det var spesielt, men i alle fall enkelt

Vil tippe på 2,5-3 timer.. [emoji24] og jeg har egentlig et møte rett etter jobb, noe som betyr at jeg ikke får sovet før jeg må hente hjem datteren min fra bhg. Tror det møtet må utgå ass :/
Huff, ønsker deg lykke til igjennom dagen!

Huff, ønsker deg lykke til igjennom dagen!
Åh takk, det trengs! Typisk at samboeren reiser bort i dag til torsdag også da. Kunne liksom ikke vært beregna bedre [emoji23]

Åh takk, det trengs! Typisk at samboeren reiser bort i dag til torsdag også da. Kunne liksom ikke vært beregna bedre [emoji23]
Er jo nesten systematisk da det treffer.. hehe

Her er det alltid sånn - de dagene jeg er alene med ettåringen vil han opp 6.15. Hvis mannen er alene med ham derimot, så sover de gjerne til 8 :O

Ah, straks ferdig på nattevakt! Den ble kastet på meg litt brått i går kveld, så da runder jeg 24 timer før jeg rekker å finne senga [emoji25]

God natt! [emoji16]

Ah, straks ferdig på nattevakt! Den ble kastet på meg litt brått i går kveld, så da runder jeg 24 timer før jeg rekker å finne senga [emoji25]

God natt! [emoji16]
Oj! Ønsker deg en goood natt nå ja ^^

Hehe, så lurt :)

Er dog ganske tungt å jobbe natt når man ikke forventer seg det?
Tja, jeg er egentlig ganske god til det, hehe. Veldig B-menneske, så sliter faktisk mer med tidligvaktene [emoji13]

Tja, jeg er egentlig ganske god til det, hehe. Veldig B-menneske, så sliter faktisk mer med tidligvaktene [emoji13]
Hehe, ja ser den.

Her varierer det veldig. Noen dager fungerer jeg helt fint med ca 5timers søvn og kan stå opp 5. Andre ganger er jeg helt ubrukelig og sovet meg igjennom to alarmer..heh

Back
Topp