Hvordan gikk det forresten? [emoji4]
Vet ikke. Er imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det forresten? [emoji4]
Aah! Ja ungene er en god unnskyldning [emoji1]Vet ikke. Er imorgenHar foreløpig valgt å ikke si noe til flere... Sånn ellers har jeg sluppet det 'maset' jeg forventet. Kan være fordi jeg kapitulerer når jeg legger ungene [emoji23][emoji23]
Fikk du sove noe i det hele tatt før du måtte opp igjen? [emoji54]Jeg får ikke sove...passer ytterst dårlig ettersom jeg skal stå opp om under 5 timer [emoji22]
Åh, det er så overveldende med en gang. Godt du kan hjelpe da [emoji4]Uff, nå føler jeg virkelig med min kjæreste venninne x) De mistenker at det ene barnet deres ikke tåler egg og melk, og skal nå prøve seg på elimineringsmetoden (de venter også på svar på prøver, men de slår jo ofte ikke ut uansett). I en tøff hverdag, som også er preget at lite nattesøvn på grunn av våkenetter med barnet er det MYE å sette seg inn i! Jeg var på akkurat samme sted for et par år siden.
De har en bratt læringskurve foran seg nå, men jeg kjenner jeg er glad på hennes vegne for at hun har noen som er vant til å leve på det viset, sånn at jeg kan hjelpe henne etter beste evne [emoji14] Til helgen skal vi på matshopping sammen, så håper jeg det kan hjelpe litt på den overveldende følelsen av at barnet "ikke kan få noenting" [emoji14]
Vil tippe på 2,5-3 timer.. [emoji24] og jeg har egentlig et møte rett etter jobb, noe som betyr at jeg ikke får sovet før jeg må hente hjem datteren min fra bhg. Tror det møtet må utgå ass :/Fikk du sove noe i det hele tatt før du måtte opp igjen? [emoji54]
Mhm, det er det! Heldigvis går det jo greit å venne seg til det, men å ha litt støtte rundt er godtÅh, det er så overveldende med en gang. Godt du kan hjelpe da [emoji4]
Så bra at du kan hjelpe ja. Føles litt håpløst ut med sånn beskjed i starten.Uff, nå føler jeg virkelig med min kjæreste venninne x) De mistenker at det ene barnet deres ikke tåler egg og melk, og skal nå prøve seg på elimineringsmetoden (de venter også på svar på prøver, men de slår jo ofte ikke ut uansett). I en tøff hverdag, som også er preget at lite nattesøvn på grunn av våkenetter med barnet er det MYE å sette seg inn i! Jeg var på akkurat samme sted for et par år siden.
De har en bratt læringskurve foran seg nå, men jeg kjenner jeg er glad på hennes vegne for at hun har noen som er vant til å leve på det viset, sånn at jeg kan hjelpe henne etter beste evne [emoji14] Til helgen skal vi på matshopping sammen, så håper jeg det kan hjelpe litt på den overveldende følelsen av at barnet "ikke kan få noenting" [emoji14]
Så deilig daHerrehud, jeg sov nesten 9 timer i natt [emoji7] Så digg etter noen netter med 6,5t og våkne kl 4-ish! [emoji16]
Huff, ønsker deg lykke til igjennom dagen!Vil tippe på 2,5-3 timer.. [emoji24] og jeg har egentlig et møte rett etter jobb, noe som betyr at jeg ikke får sovet før jeg må hente hjem datteren min fra bhg. Tror det møtet må utgå ass :/
Åh takk, det trengs! Typisk at samboeren reiser bort i dag til torsdag også da. Kunne liksom ikke vært beregna bedre [emoji23]Huff, ønsker deg lykke til igjennom dagen!
Er jo nesten systematisk da det treffer.. heheÅh takk, det trengs! Typisk at samboeren reiser bort i dag til torsdag også da. Kunne liksom ikke vært beregna bedre [emoji23]
Oj! Ønsker deg en goood natt nå ja ^^Ah, straks ferdig på nattevakt! Den ble kastet på meg litt brått i går kveld, så da runder jeg 24 timer før jeg rekker å finne senga [emoji25]
God natt! [emoji16]
Takk!Oj! Ønsker deg en goood natt nå ja ^^
Hehe, så lurtTakk!Jeg tar det som trening til fremtidige våkenetter [emoji28]
Tja, jeg er egentlig ganske god til det, hehe. Veldig B-menneske, så sliter faktisk mer med tidligvaktene [emoji13]Hehe, så lurt![]()
Er dog ganske tungt å jobbe natt når man ikke forventer seg det?
Hehe, ja ser den.Tja, jeg er egentlig ganske god til det, hehe. Veldig B-menneske, så sliter faktisk mer med tidligvaktene [emoji13]