Jeg har sett posten, men får ikke svart! [emoji36] [emoji31] [emoji31]Hva er glukosebelastning og hvorfor må man ta det??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett posten, men får ikke svart! [emoji36] [emoji31] [emoji31]Hva er glukosebelastning og hvorfor må man ta det??![]()
Jeg har sett posten, men får ikke svart! [emoji36] [emoji31] [emoji31]
Så gøy å få innkallelse da ^^ ja, grei dato detFått time til OUL 19.mai [emoji7] Da satser jeg på å fortelle det på jobben etter den timen, greit å ha en dato å forholde seg til!
Det er vanskelig å tro på, men det blir bedre når vi er over i 2. trimester! Helt sant!tilbringer pausen min sånn her, som jeg stort sett har gjort de siste par ukene. Kan noen væær så snill å si at trøttheten avtar snart..![]()

Skjønner så godt hva du snakker om! Jobber med kunder, og når de skjeller med ut begynner jeg nesten å gråte hver gang![emoji21][emoji21]Arrrg!! Er det mulig! Det er helt spesielt å jobbe på kundeservice kjenner jeg når hormonene river rundt i kroppen!! Kjenner at jeg sliter litt med å slippe på ubehaget av å bli skjelt ut på telefonen nå etter at jeg ble gravid. Det sitter liksom så mye lenger i....![]()
Jeg prøver å tenke at jeg bare er klagemuren, men jeg blir så sint inni meg vettu [emoji44][emoji85]Skjønner så godt hva du snakker om! Jobber med kunder, og når de skjeller med ut begynner jeg nesten å gråte hver gang![emoji21][emoji21]
Er ikke bare bare hver dag, nei. Sitter jo ikke direkte på callsenter, men får en del telefoner om dagen fra folk som ofte er oppgitt og frustrerte - av og til må jeg virkelig bruke all energi på å ikke la meg rive med altså :OJeg prøver å tenke at jeg bare er klagemuren, men jeg blir så sint inni meg vettu [emoji44][emoji85]
Fantastisk godt å høre og se fram motDet er vanskelig å tro på, men det blir bedre når vi er over i 2. trimester! Helt sant!
I know [emoji23][emoji23]Er ikke bare bare hver dag, nei. Sitter jo ikke direkte på callsenter, men får en del telefoner om dagen fra folk som ofte er oppgitt og frustrerte - av og til må jeg virkelig bruke all energi på å ikke la meg rive med altså :O
Takk det sammeHer har jeg vært våken siden 03:30, sliter skikkelig med og sove for tiden... Våkner midt i natta og føler meg helt totalt uthvilt..
![]()
Jeg har også slik[emoji44]Jeg har motsatt reaksjon, blir så sint på alle idiotene jeg møter på min vei [emoji14] Kort lunte for tiden!
Åh nei :/ håper det gir seg snart!Ikke en så god morgen for min del. Våknet med en fæl dunkende hodepine og så tett at det ikke skulle vært lov [emoji52][emoji40]