Skravletråd

Fått time til OUL 19.mai [emoji7] Da satser jeg på å fortelle det på jobben etter den timen, greit å ha en dato å forholde seg til!

186b7f5a0df5ea5be5ecd7396199bd68.jpg
tilbringer pausen min sånn her, som jeg stort sett har gjort de siste par ukene. Kan noen væær så snill å si at trøttheten avtar snart..

Arrrg!! Er det mulig! Det er helt spesielt å jobbe på kundeservice kjenner jeg når hormonene river rundt i kroppen!! Kjenner at jeg sliter litt med å slippe på ubehaget av å bli skjelt ut på telefonen nå etter at jeg ble gravid. Det sitter liksom så mye lenger i.... :angry4:angry5:smiley-angry016:smiley-angry016

Arrrg!! Er det mulig! Det er helt spesielt å jobbe på kundeservice kjenner jeg når hormonene river rundt i kroppen!! Kjenner at jeg sliter litt med å slippe på ubehaget av å bli skjelt ut på telefonen nå etter at jeg ble gravid. Det sitter liksom så mye lenger i.... :angry4:angry5:smiley-angry016:smiley-angry016
Skjønner så godt hva du snakker om! Jobber med kunder, og når de skjeller med ut begynner jeg nesten å gråte hver gang![emoji21][emoji21]

Skjønner så godt hva du snakker om! Jobber med kunder, og når de skjeller med ut begynner jeg nesten å gråte hver gang![emoji21][emoji21]
Jeg prøver å tenke at jeg bare er klagemuren, men jeg blir så sint inni meg vettu [emoji44][emoji85]

Jeg prøver å tenke at jeg bare er klagemuren, men jeg blir så sint inni meg vettu [emoji44][emoji85]
Er ikke bare bare hver dag, nei. Sitter jo ikke direkte på callsenter, men får en del telefoner om dagen fra folk som ofte er oppgitt og frustrerte - av og til må jeg virkelig bruke all energi på å ikke la meg rive med altså :O

Det er vanskelig å tro på, men det blir bedre når vi er over i 2. trimester! Helt sant!
Fantastisk godt å høre og se fram mot :) har jo vært gravid før, men det var ikke som dette. Kan ha noe med at jeg ikke hadde jobb de første 12 ukene sist..

Er ikke bare bare hver dag, nei. Sitter jo ikke direkte på callsenter, men får en del telefoner om dagen fra folk som ofte er oppgitt og frustrerte - av og til må jeg virkelig bruke all energi på å ikke la meg rive med altså :O
I know [emoji23][emoji23]

Takk det samme :) Her har jeg vært våken siden 03:30, sliter skikkelig med og sove for tiden... Våkner midt i natta og føler meg helt totalt uthvilt.. :nailbiting:

Jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du sier![emoji12] jeg har også slike våkenrunder midt på natten.. Hittil har jeg heldigvis stort sett fått sove igjen etter et par timer[emoji16]

Ikke en så god morgen for min del. Våknet med en fæl dunkende hodepine og så tett at det ikke skulle vært lov [emoji52][emoji40]

Back
Topp