Skravletråd

Tenker det blir kveldsmaten her gitt. Det hørtes helt nydelig ut *vann i munnen* [emoji14]
Etter begge foregående svangerskap så jeg SÅ frem til å kunne spise vanlig salami igjen! OG så viste det seg at begge barna fikk magevondt hver gang jeg spiste det, så det gikk enda lenger en nde ni månedene uten vanlig salami!
Men stekt er bedre enn ingenting i løpet av disse månedene i hvertfall :D

Etter begge foregående svangerskap så jeg SÅ frem til å kunne spise vanlig salami igjen! OG så viste det seg at begge barna fikk magevondt hver gang jeg spiste det, så det gikk enda lenger en nde ni månedene uten vanlig salami!
Men stekt er bedre enn ingenting i løpet av disse månedene i hvertfall :D
Noooo, griner [emoji23] vi har ikke salami! [emoji22] lenge leve hormoner..

Lagde kinesisk bbq med pasta nå [emoji14] jeg har virkelig fått helt dilla på salter og sur/søtlige smaker nå..
Uh, yammi ^^
Jeg skulle lage middag i sta, og hadde noen dumplings liggende i fryseren. Tittet i skuffen og fant ut at jeg hadde wok-saus også. Yes, dette blir digg! Åpnet posen og syntes sausen både så og luktet rar ut. Sjekket datoen: 16.06.16! Så da ble det peppersaus i stedet! :bootyshake

Uh, yammi ^^
Jeg skulle lage middag i sta, og hadde noen dumplings liggende i fryseren. Tittet i skuffen og fant ut at jeg hadde wok-saus også. Yes, dette blir digg! Åpnet posen og syntes sausen både så og luktet rar ut. Sjekket datoen: 16.06.16! Så da ble det peppersaus i stedet! :bootyshake
Så bra du sjekket før du bare slengte oppi da [emoji23] matforgiftning på hele gjengen hadde tatt seg ut :o

Mini sover, samboer forbanner seg over laptopen ennå, jeg sitter og taster her.. for en begivenhetsrik kveld. Skamtrøtt, burde vel egentlig legge meg [emoji14] der igjen er jeg spent på fremgangen vi har hatt mot skjult. Aner en urolig natt siden mini får 2 jeksler nå i tillegg til to tenner nede. Hmm :(

Mini sover, samboer forbanner seg over laptopen ennå, jeg sitter og taster her.. for en begivenhetsrik kveld. Skamtrøtt, burde vel egentlig legge meg [emoji14] der igjen er jeg spent på fremgangen vi har hatt mot skjult. Aner en urolig natt siden mini får 2 jeksler nå i tillegg til to tenner nede. Hmm :(
Huhu, de tennene, de tennene :/ Meeen... Blir det ille for deg i natt får du trå til mot skjult: tannfrembrudd - minutt for minutt :p

Yepp, urolig natt incoming [emoji14] har vært inne 3 ganger allerede. Siden han er en sånn en mammadalt som helst skal kose mer enn sove, så tok pappaen over. Håper han får sovnet til skikkelig igjen

Guri jeg er så fysen på ALT mulig!!! [emoji23] tror jeg kunne ha spist alt jeg kom over i dag.

Dagens kveldsmat: rista brød med "smør" og bringebærsyltetøy. Herregud så godt knusktørt, rista brød plutselig er! [emoji23]

Back
Topp