I dag spiste jeg brødskive med stekt salami til frokostEgentlig ikke nei, men varmebehandle den f.eks? Ostesmørbrød i ovnen?det går nok fint <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag spiste jeg brødskive med stekt salami til frokostEgentlig ikke nei, men varmebehandle den f.eks? Ostesmørbrød i ovnen?det går nok fint <3
Tenker det blir kveldsmaten her gitt. Det hørtes helt nydelig ut *vann i munnen* [emoji14]I dag spiste jeg brødskive med stekt salami til frokost![]()
Etter begge foregående svangerskap så jeg SÅ frem til å kunne spise vanlig salami igjen! OG så viste det seg at begge barna fikk magevondt hver gang jeg spiste det, så det gikk enda lenger en nde ni månedene uten vanlig salami!Tenker det blir kveldsmaten her gitt. Det hørtes helt nydelig ut *vann i munnen* [emoji14]
Noooo, griner [emoji23] vi har ikke salami! [emoji22] lenge leve hormoner..Etter begge foregående svangerskap så jeg SÅ frem til å kunne spise vanlig salami igjen! OG så viste det seg at begge barna fikk magevondt hver gang jeg spiste det, så det gikk enda lenger en nde ni månedene uten vanlig salami!
Men stekt er bedre enn ingenting i løpet av disse månedene i hvertfall![]()
Åååånei!!! MAnnfolket hjemme og kan dra til nærmeste bensinstasjon eller søndagsåpne butikk?Noooo, griner [emoji23] vi har ikke salami! [emoji22] lenge leve hormoner..
Her er mannen på vei ut for å kjøpe safarikjeksÅååånei!!! MAnnfolket hjemme og kan dra til nærmeste bensinstasjon eller søndagsåpne butikk?![]()

Hehe, tror ikke han hadde orket å tenke tanken engang [emoji14] han har jævlest med laptopen sin i hele dag. SinnataggÅååånei!!! MAnnfolket hjemme og kan dra til nærmeste bensinstasjon eller søndagsåpne butikk?![]()
Så heldig!Her er mannen på vei ut for å kjøpe safarikjeks![]()
Æsj, så kjedeligHehe, tror ikke han hadde orket å tenke tanken engang [emoji14] han har jævlest med laptopen sin i hele dag. Sinnatagg
Så heldig!![]()

Lagde kinesisk bbq med pasta nå [emoji14] jeg har virkelig fått helt dilla på salter og sur/søtlige smaker nå..Æsj, så kjedelig![]()
Uh, yammi ^^Lagde kinesisk bbq med pasta nå [emoji14] jeg har virkelig fått helt dilla på salter og sur/søtlige smaker nå..

Så bra du sjekket før du bare slengte oppi da [emoji23] matforgiftning på hele gjengen hadde tatt seg utUh, yammi ^^
Jeg skulle lage middag i sta, og hadde noen dumplings liggende i fryseren. Tittet i skuffen og fant ut at jeg hadde wok-saus også. Yes, dette blir digg! Åpnet posen og syntes sausen både så og luktet rar ut. Sjekket datoen: 16.06.16! Så da ble det peppersaus i stedet!![]()
Haha, ikke sant!Så bra du sjekket før du bare slengte oppi da [emoji23] matforgiftning på hele gjengen hadde tatt seg ut![]()
Huhu, de tennene, de tennene :/ Meeen... Blir det ille for deg i natt får du trå til mot skjult: tannfrembrudd - minutt for minuttMini sover, samboer forbanner seg over laptopen ennå, jeg sitter og taster her.. for en begivenhetsrik kveld. Skamtrøtt, burde vel egentlig legge meg [emoji14] der igjen er jeg spent på fremgangen vi har hatt mot skjult. Aner en urolig natt siden mini får 2 jeksler nå i tillegg til to tenner nede. Hmm![]()
[emoji23] den likte jeg! Får lage eget innlegg for den i så fall. HahaHuhu, de tennene, de tennene :/ Meeen... Blir det ille for deg i natt får du trå til mot skjult: tannfrembrudd - minutt for minutt![]()
Haha, kroppen er rarDagens kveldsmat: rista brød med "smør" og bringebærsyltetøy. Herregud så godt knusktørt, rista brød plutselig er! [emoji23]