Skravletråd

Da prøver vi på 5+3 og håper det gir utslag [emoji2]
Da tester du i morgen da? Hold meg oppdatert da. Jeg fikk bare 1-2 når jeg Fannt ut at jeg var gravid og da var jeg 4+4 ifølge mens så jeg er veldig spent. Tok en strimmel i dag og den ble sterk heldigvis Hehe. Testegal jeg??

Det er en skikkelig hærlig følelse [emoji5]

Veldig herlig! [emoji2]

Så deilig. Jeg klarer nesten ikke å holde meg. Er redd jeg blir så skuffa hvis jeg ikke får 3+.

Jeg anbefaler å vente til imorgen [emoji4] jeg prøvde meg på digital 5+1 og ble litt skuffet når den ikke viste 3+. Så heller vent en dag for mye enn for lite [emoji2]

Veldig herlig! [emoji2]

Jeg anbefaler å vente til imorgen [emoji4] jeg prøvde meg på digital 5+1 og ble litt skuffet når den ikke viste 3+. Så heller vent en dag for mye enn for lite [emoji2]
Jeg fikk 3+ enten 5+0 eller 5+1. Ble plutselig veldig usikker på hvilken dag det var [emoji23][emoji23][emoji23]

Får prøve å holde meg til torsdag da hoho :D
Jeg er litt usikker på at jeg er så langt men man skal jo regne fra mens så :)

Liksom. Hvor lenge kan man skjule dette når man til vanlig har flat mage liksom? 4+0...

Sjukeste.. Kanskje jeg bør vurdere å ta noen situps..

90d32c4089454f522b8e94579eba9c79.jpg

Får prøve å holde meg til torsdag da hoho :D
Jeg er litt usikker på at jeg er så langt men man skal jo regne fra mens så :)

Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6 uker (i går). Prøvde på 5+4, fikk bare 2-3.. - og det var grusomt! Så ville ventet, hvis du klarer [emoji4]

Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6 uker (i går). Prøvde på 5+4, fikk bare 2-3.. - og det var grusomt! Så ville ventet, hvis du klarer [emoji4]
Jeg har bestemt meg for å vente til torsdag haha. Skulle egentlig ta i morgen men prøver torsdag. Blir ikke veldig bekymret hvis den ikke viser 3+ har bare veldig lyst på 3+ Hehe :)

Liksom. Hvor lenge kan man skjule dette når man til vanlig har flat mage liksom? 4+0...

Sjukeste.. Kanskje jeg bør vurdere å ta noen situps..

90d32c4089454f522b8e94579eba9c79.jpg
Hoho så bra. Jeg er kraftig fra før men på kvelden er det krise. Ser ut som jeg er 6 mnd føler jeg. Sambo bare ler av meg :D har ikke gått opp i vekt heller. Synes du ser flott ut jeg, men skjønner det er vanskelig å skule hvis du egentlig er helt flat. Har du vært gravid før?

Samboer i går etter tul. 1cm altså.. Da kan du ikke skylde på den for at du har gått opp i vekt. Og jeg bare "JEG HAR IKKE GÅTT OPP I VEKT! Jeg er bare oppblåst. Dessuten er livmoren omtrent som en appelsin" etterfulgt av et snøft.

Jeg er skikkelig testetøs, må liksom ha den streken å se på hver dag for å få bekrefta at det faktisk er noe der. Kjenner helt seriøst -ingenting- som tilsier at jeg skulle være gravid, det er skikkelig rart!

Hoho så bra. Jeg er kraftig fra før men på kvelden er det krise. Ser ut som jeg er 6 mnd føler jeg. Sambo bare ler av meg :D har ikke gått opp i vekt heller. Synes du ser flott ut jeg, men skjønner det er vanskelig å skule hvis du egentlig er helt flat. Har du vært gravid før?

Jau. Dette blir nr. 3 :)

Klarte ikke å vente lenger. Er 5+2 ifølge mens men fikk 2-3 på digital. Hvis jeg regner fra da jeg tror jeg hadde el eg jeg jo bare 4+3. Kansje jeg tar en test om en uke eller så lar jeg det bare være :) skal jo på tul 28 :D

I dag var det tydelig stigning på streken, så da tenker jeg å prøve en digital i kveld :) Gir meg ikke før jeg har fått 3+ !:p Håper på 2-3 i dag...

Jeg er skikkelig testetøs, må liksom ha den streken å se på hver dag for å få bekrefta at det faktisk er noe der. Kjenner helt seriøst -ingenting- som tilsier at jeg skulle være gravid, det er skikkelig rart!
Var sånn med første min. Muligens litt mer uggen denne gangen, men er forkjølet så ille sikker på hvilke symptomer som kobles til hva?

Back
Topp