Skravletråd

Flere enn meg som kjenner at energien er ikke eksisterende for tiden? Utslitt etter et par timer på åpen gård med datteren min [emoji14] I tillegg har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har orket å bake kake til i dag, selv om snuppa var fornøyd med vafler til lunsj. Kjenner jeg gleder meg til date med sofaen etter snuppa er i seng :D
Jupp. Orker ikke så mye som vanlig!

Her går det veldig opp og ned. Noen ganger har jeg mer energi enn ellers, for å plutselig føle meg klar til å sovne på sofaen [emoji14]

Sovna på soffan etter bursdagsfeiring for mini i dag. Ble brått et par timer med mini i armen. Takk gud lov for nettbrett i ny og ne [emoji23][emoji23][emoji23]

Energi, hva var det igjen? :P
Litt skuffet over min kjære i dag, som verken dto opp med barna eller lsgde frokost (som jeg hadde sagt på forhånd at jeg gjerne ønsket meg for en gangs skyld), og middagen sto jeg for selv :P Men men, hvorfor bruke en dag til å sette ekstra pris på mor når man kan gjøre det en annen dagbi løpet av året? xD
Håper dere har hatt en fin morsdag <3

Det fineste med i dag er at vi har fått time til tul den 20. mars, i uke 10+3 :D Det gleder jeg meg til!!! Bare veldig, veldig lenge å vente ;)

Energi, hva var det igjen? [emoji14]
Litt skuffet over min kjære i dag, som verken dto opp med barna eller lsgde frokost (som jeg hadde sagt på forhånd at jeg gjerne ønsket meg for en gangs skyld), og middagen sto jeg for selv [emoji14] Men men, hvorfor bruke en dag til å sette ekstra pris på mor når man kan gjøre det en annen dagbi løpet av året? xD
Håper dere har hatt en fin morsdag <3

Det fineste med i dag er at vi har fått time til tul den 20. mars, i uke 10+3 :D Det gleder jeg meg til!!! Bare veldig, veldig lenge å vente ;)
Heh, ba om det samme - at han sto opp med ungen og gjerne frokost (spurte generelt, trengte ikke være på sengen).

Men siden det skulle komme folk på privat visning, så ble det ingenting av. Alle sto opp samtidig, og frokost ventet til etter at de hadde vært her..

Fikk så vidt en 'happy mother's day' ut av ham - planen er å ta farsdagen såpass ut at får litt dårlig samvittighet (og husker det til neste år?;) )

God morgen dere og god mandag. Ny uke, og nærmere den magiske grensen [emoji14]

Noen planer for uken?

Ja, starter jo bra [emoji12] Men nå skylder jeg på at pcen har tvunget omstart for andre gang pga oppdateringer.
Hehe, ja da må det jo være greit. Her er jeg ikke kommet frem ennå. Forsov meg, så måtte ta toget litt over 7. Så kom aldri bussen.. Kom endelig nå da. Er så typisk, tør liksom ikke gå videre heller, for er gjerne akkurat da bussen dukker opp :/

Ja, så absolutt. Og svigermor blir så gira. Hun fikk 3 barnebarn iløpet av 1 år og var like begeistret for hver gang hun fikk nyheten [emoji6] nå er det vell 6/7 mnd siden den siste kom. Så nå blir hun nok litt overraska [emoji5] hun hadde til og med en app for hver og en av oss så hin viste nøyaktig hvor langt vi var kommet [emoji5]
noe av det søteste jeg har lest [emoji7][emoji173]

noe av det søteste jeg har lest [emoji7][emoji173]
Hihi [emoji5] hun har enda ikke fått vite noe [emoji6] men skal oppdatere med hvordan hun reagerer når hun får vite det [emoji5] hun er så utrolig glad i alle barnebarna og har som mål å få flere barnebarn enn barn [emoji6] når denne kommer har hun like mange [emoji6]

Hihi [emoji5] hun har enda ikke fått vite noe [emoji6] men skal oppdatere med hvordan hun reagerer når hun får vite det [emoji5] hun er så utrolig glad i alle barnebarna og har som mål å få flere barnebarn enn barn [emoji6] når denne kommer har hun like mange [emoji6]
Så rørende [emoji7] Må være en fantastisk mormor/farmor og ha [emoji173]

Tiden går ulidelig sakte. Jeg merker at jeg er så redd for å miste. Og spesielt etter at jeg leste litt om MA og at man faktisk da ikke merker at man har mistet, så har jeg blitt veldig engstelig. I natt har jeg sovet en hel natt på de siste 14 dagene.
De siste nettene før det har jeg også våknet midt på natten og grublet mye angående noe jobbgreier som ikke er så positive. Og jeg håper bare at denne lille i magen holder seg der. Akkurat nå ønsker jeg bare at permisjonen kunne starte hur fort som helst.

Nei, dette ble et dårlig stemningsinnlegg . sorry altså! Men noen dager våkner man og er bare trist liksom

Tiden går ulidelig sakte. Jeg merker at jeg er så redd for å miste. Og spesielt etter at jeg leste litt om MA og at man faktisk da ikke merker at man har mistet, så har jeg blitt veldig engstelig. I natt har jeg sovet en hel natt på de siste 14 dagene.
De siste nettene før det har jeg også våknet midt på natten og grublet mye angående noe jobbgreier som ikke er så positive. Og jeg håper bare at denne lille i magen holder seg der. Akkurat nå ønsker jeg bare at permisjonen kunne starte hur fort som helst.

Nei, dette ble et dårlig stemningsinnlegg . sorry altså! Men noen dager våkner man og er bare trist liksom
Helt innafor det - og blir gjerne litt enklere når man får delt litt ned andre :)

Skjønner godt hva du mener, hatt ma selv litt tilbake i tid. Men da var det likevel noe som skjedde, som om en bryter hadde skrudd seg av. Så fikk jeg det bekreftet ved privat ul

Skal du på tul?

Helt innafor det - og blir gjerne litt enklere når man får delt litt ned andre :)

Skjønner godt hva du mener, hatt ma selv litt tilbake i tid. Men da var det likevel noe som skjedde, som om en bryter hadde skrudd seg av. Så fikk jeg det bekreftet ved privat ul

Skal du på tul?

Her er det ikke annet enn at jeg bare har en følelse. Nesten ikke hatt stikninger på flere dager og tenker jo da at livmoren har sluttet å vokse selv om de andre symptomene er der.

Hadde ikke egentlig tenkt TUL, men har vært inne og sjekket litt nå. første legetime er om halvannen uke, så det er jo heller ikke så veldig lenge til, da er jeg 6+6.

Skal du på tul?

Hvordan merket du det? Var et bare en følelse eller kunne du virkelig sette fingeren på noe?

Når du slutter tidlig på jobb og gleder deg til å hente hjem snart6åringen tidlig etter 5 dager hos pappaen... men blir så akutt dødssulten og trøtt at du heller bare må dra hjem og spise og sove litt før henting.. [emoji85] #preglife

Her er det ikke annet enn at jeg bare har en følelse. Nesten ikke hatt stikninger på flere dager og tenker jo da at livmoren har sluttet å vokse selv om de andre symptomene er der.

Hadde ikke egentlig tenkt TUL, men har vært inne og sjekket litt nå. første legetime er om halvannen uke, så det er jo heller ikke så veldig lenge til, da er jeg 6+6.
Har heller ikke store stikningene, er litt her og der men absolutt ikke hver dag. Var sånn sist gang også, så akkurat det tenker jeg ikke så mye på ;)
Hvordan merket du det? Var et bare en følelse eller kunne du virkelig sette fingeren på noe?
Vel, det er litt vanskelig å si. Med ma'en så hadde jeg hatt en lett blødning ukene før, men ikke nok til at legen virket stresset. Og så plutselig fikk jeg er rar følelse, mannen sa det var synlig (som om noen hadde skrudd av lyset inni meg, selv om det høres utrolig corny ut). Så var på tul og fikk da bekreftet at den lille hadde sluttet utviklingen noen uker tidligere

Når jeg da ble gravid igjen, så var det alltid litt frykt for at det skulle skje igjen; hver gang jeg skulle til ul følte jeg dagene før at alt håp var ute ><
Men han er nå en frisk ettåring :)

Back
Topp