Det lurer jeg på å Kristinawe, er 5+1 i morgen.Tenkte å holde ut til onsdag da er jeg 5+3, tror ikke jeg klarer å holde meg mer ihvertfall![]()
Da prøver vi på 5+3 og håper det gir utslag [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg på å Kristinawe, er 5+1 i morgen.Tenkte å holde ut til onsdag da er jeg 5+3, tror ikke jeg klarer å holde meg mer ihvertfall![]()
Da tester du i morgen da? Hold meg oppdatert da. Jeg fikk bare 1-2 når jeg Fannt ut at jeg var gravid og da var jeg 4+4 ifølge mens så jeg er veldig spent. Tok en strimmel i dag og den ble sterk heldigvis Hehe. Testegal jeg??Da prøver vi på 5+3 og håper det gir utslag [emoji2]
Da tester du i morgen da? Hold meg oppdatert da. Jeg fikk bare 1-2 når jeg Fannt ut at jeg var gravid og da var jeg 4+4 ifølge mens så jeg er veldig spent. Tok en strimmel i dag og den ble sterk heldigvis Hehe. Testegal jeg??
Det er en skikkelig hærlig følelse [emoji5]Har testet mye jeg og [emoji85] men nå har jeg nettopp tatt en digital og den viste 3+ [emoji2][emoji2]
Så deilig. Jeg klarer nesten ikke å holde meg. Er redd jeg blir så skuffa hvis jeg ikke får 3+.Har testet mye jeg og [emoji85] men nå har jeg nettopp tatt en digital og den viste 3+ [emoji2][emoji2]
Det er en skikkelig hærlig følelse [emoji5]
Så deilig. Jeg klarer nesten ikke å holde meg. Er redd jeg blir så skuffa hvis jeg ikke får 3+.
Jeg fikk 3+ enten 5+0 eller 5+1. Ble plutselig veldig usikker på hvilken dag det var [emoji23][emoji23][emoji23]Veldig herlig! [emoji2]
Jeg anbefaler å vente til imorgen [emoji4] jeg prøvde meg på digital 5+1 og ble litt skuffet når den ikke viste 3+. Så heller vent en dag for mye enn for lite [emoji2]
Tok min på 5+3Får prøve å holde meg til torsdag da hoho![]()
Jeg er litt usikker på at jeg er så langt men man skal jo regne fra mens så![]()
Får prøve å holde meg til torsdag da hoho![]()
Jeg er litt usikker på at jeg er så langt men man skal jo regne fra mens så![]()
Jeg har bestemt meg for å vente til torsdag haha. Skulle egentlig ta i morgen men prøver torsdag. Blir ikke veldig bekymret hvis den ikke viser 3+ har bare veldig lyst på 3+ HeheJeg fikk ikke 3+ før jeg var 6 uker (i går). Prøvde på 5+4, fikk bare 2-3.. - og det var grusomt! Så ville ventet, hvis du klarer [emoji4]
Hoho så bra. Jeg er kraftig fra før men på kvelden er det krise. Ser ut som jeg er 6 mnd føler jeg. Sambo bare ler av megLiksom. Hvor lenge kan man skjule dette når man til vanlig har flat mage liksom? 4+0...
Sjukeste.. Kanskje jeg bør vurdere å ta noen situps..
![]()
Hoho så bra. Jeg er kraftig fra før men på kvelden er det krise. Ser ut som jeg er 6 mnd føler jeg. Sambo bare ler av meghar ikke gått opp i vekt heller. Synes du ser flott ut jeg, men skjønner det er vanskelig å skule hvis du egentlig er helt flat. Har du vært gravid før?
Jeg er skikkelig testetøs, må liksom ha den streken å se på hver dag for å få bekrefta at det faktisk er noe der. Kjenner helt seriøst -ingenting- som tilsier at jeg skulle være gravid, det er skikkelig rart!
Var sånn med første min. Muligens litt mer uggen denne gangen, men er forkjølet så ille sikker på hvilke symptomer som kobles til hva?Jeg er skikkelig testetøs, må liksom ha den streken å se på hver dag for å få bekrefta at det faktisk er noe der. Kjenner helt seriøst -ingenting- som tilsier at jeg skulle være gravid, det er skikkelig rart!