Noen ganger lever denne quotingen sitt eget liv og quoter litt ekstra, eller så er det jeg som har feite fingre på denne appen [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke egentligDu trenger å lure, altså? [emoji23][emoji23]
Hehe [emoji23]Noen ganger lever denne quotingen sitt eget liv og quoter litt ekstra, eller så er det jeg som har feite fingre på denne appen [emoji23]
Vi har også flyttet. Fra sånn 75kvm leil7ghet til et tre etasjers hus. Herregud, det er ALLTID noe som må vaskes eller gjøres[emoji28] Hadde jeg bare visst...
Jeg spiste lasagne i dag, og fulgte opp med banansplitt til dessert... Det må være det dummeste jeg har gjort på flere år [emoji23] tydelig at fordøyelsen IKKE fungerer som normalt [emoji31][emoji43]Klage klage... spiste lasagne til middag i dag. Og har ikke gjort annet enn å fjerte konstant siden. Usj
Har ikke fjernet den selv, men jobber på kir. Avdeling. Ser ikke for meg at det dkal ha noen innvirkning hvertfallEr det noen her som har fjernet galleblæra og vet om dette kan ha noe innvirkning på svangerskapet?
Har ikke fjernet den selv, men jobber på kir. Avdeling. Ser ikke for meg at det dkal ha noen innvirkning hvertfallmen vet ikke sikkert...

Er det lenge siden du opererte? Mange kan slite litt med løs mage den første tiden etter opr, gjerne i forbindelse med inntak av fet mat!Okay! Tusen takk. Skal høre med legen for sikkerhetsskyld når jeg skal dit. Men merker ikke annet enn litt løs mage av og til, men jeg har skjønt at mange er trege i magen under svangerskapet, så tror jeg skal være fornøyd med at det hvertfall kommer ut, haha!![]()
Er det lenge siden du opererte? Mange kan slite litt med løs mage den første tiden etter opr, gjerne i forbindelse med inntak av fet mat!

Dakar lille 2åringen er så sykFeber på 39.5, hele kroppen jobber på høygir. Hjertet hamrer, høy resp og puls. Dakar.... Hater når de små er sjuk, og F får alltid høy feber. Hatt feberkramper en gang, så nå våker jeg over han hvet gang han bikker 37.8...

Dakar lille 2åringen er så sykFeber på 39.5, hele kroppen jobber på høygir. Hjertet hamrer, høy resp og puls. Dakar.... Hater når de små er sjuk, og F får alltid høy feber. Hatt feberkramper en gang, så nå våker jeg over han hvet gang han bikker 37.8...
Stakkar liten [emoji173]Dakar lille 2åringen er så sykFeber på 39.5, hele kroppen jobber på høygir. Hjertet hamrer, høy resp og puls. Dakar.... Hater når de små er sjuk, og F får alltid høy feber. Hatt feberkramper en gang, så nå våker jeg over han hvet gang han bikker 37.8...
God bedring til lillemann!![]()
Uff så leit. Er så fælt når de er syke.. Her hadde ettåringen feber i helga, er så glad for at det finnes ibux med appelsinsmak for det tar han uten protester. Er heldigvis frisk nå og klar for barnehage i daggod bedring til lille!
![]()
Er detVar ikke helt uten protester med den ibuxen, men da hadde han fått hostesaft tidligere på kvelden som smaker høgg, så skjønte skepsisen
Litt mindre feber nå, vi er ikke helt oppe i 40 lengre helsigvis!
Hehe, skjønner godt han ikke likte hostesaften, liker ikke det selv. Skulle ønske all medisin til de små smakte godt.. er glad vi ikke har hart behov for antibiotika enda. Husker hvor fælt det var med flytende penicillin da jeg var liten, håper mine små ikke har behov for det. Godt å høre han er litt bedre![]()
God bedring til han.. Hvordan er formen i dag?Dakar lille 2åringen er så sykFeber på 39.5, hele kroppen jobber på høygir. Hjertet hamrer, høy resp og puls. Dakar.... Hater når de små er sjuk, og F får alltid høy feber. Hatt feberkramper en gang, så nå våker jeg over han hvet gang han bikker 37.8...
F har fått AB 3ganger siden han begynte i barnehagen i august, de 2 siste gangene fikk han ery-max som faktisk smakte godtSå om dere må ha det, be om den. Den er i tillegg bredspektra og tar det meste
![]()