Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så forbasket trøtt. I dag har jeg ikke fått gjort noe ting. Bare sovet masse. Nå skulle jeg liksom støvsuge, men fant frem støvsugeren og la meg på stuegulvet. Så sliiiten!
Jeg har egen bedtift og styrer tiden selv. Så jeg skulle jo ideelt sett ha fått gjort masse i dag[emoji12] Jeg bare klarte ikke å holde meg våken.Har du fri? Eller sykemeldt?
Jeg fiser uansett hva jeg spiser [emoji36] spesielt på ettermiddag/kvelden [emoji26][emoji26]Klage klage... spiste lasagne til middag i dag. Og har ikke gjort annet enn å fjerte konstant siden. Usj
Jeg fiser uansett hva jeg spiser [emoji36] spesielt på ettermiddag/kvelden [emoji26][emoji26]
Ja, vi var ute og gikk på ski i dag. Da er det jo bare å fise i veg [emoji14] Verre nå inne ved peisen [emoji43][emoji43]Heldigvis var vi mye ute å aktehihi
Var så smart og spiste hjemmelaga grønnsaksuppe med kål oppi [emoji85] Merker at det ble en smule mer liv i tarmene gitt [emoji13] Tenkte ikke på det, er ikke helt vant til å tenke hva jeg kan og ikke kan spise. Hihi...Jeg fiser uansett hva jeg spiser [emoji36] spesielt på ettermiddag/kvelden [emoji26][emoji26]
Hehe... [emoji23] nei, samma her... Men det er et lite paradoks at vi skal spise masse frukt og grønt, men at det igjen fører til tidenes gasslekasje [emoji85][emoji85] fisk også har gjort meg sånn. Og spiser jeg ikke blir jeg kvalm. Feil blir det uansett! Håpløst og komisk på en gang [emoji23]Var så smart og spiste hjemmelaga grønnsaksuppe med kål oppi [emoji85] Merker at det ble en smule mer liv i tarmene gitt [emoji13] Tenkte ikke på det, er ikke helt vant til å tenke hva jeg kan og ikke kan spise. Hihi...
Verst for de rundt [emoji23][emoji56]Husker fra sist jeg var gravid at det ble MYE promping etterhvert!!! Noe å glede seg til![]()
Vi mangler rett under 400 innleggNoen som vet om det er mange innlegg igjen nå til vi får skjult forum?får ikke til å se via appen og har ikke datamaskin :')
Sant! Heldigvis var mine luktfrie, så mannen min bare loVerst for de rundt [emoji23][emoji56]

Vi har også flyttet. Fra sånn 75kvm leil7ghet til et tre etasjers hus. Herregud, det er ALLTID noe som må vaskes eller gjøres[emoji28] Hadde jeg bare visst...Fredag er alltid vaskedag hjemme hos oss, for jeg har som regel fri eller kveldsvakt på fredager. Liker også at mann og barn kommer hjem til rent hjemMen jeg merker at det er litt mer å gjøre når man går ifra en leilighet på 52kvm til hus på 160kvm, at jeg rakk kun over 1.etg idag og kun vaske en maskin tøy. Så mannen har fått to-do-list, så jeg håper jeg har et rent kjøkken og en støvtørka stue og rene gulv når jeg kommer hjem
![]()
Hehe... Er rart det der [emoji12][emoji23] Håper det er litt roligere i magen til mandag. Kundebehandling og mye luft er ikke helt greit kjenner jeg [emoji87]Hehe... [emoji23] nei, samma her... Men det er et lite paradoks at vi skal spise masse frukt og grønt, men at det igjen fører til tidenes gasslekasje [emoji85][emoji85] fisk også har gjort meg sånn. Og spiser jeg ikke blir jeg kvalm. Feil blir det uansett! Håpløst og komisk på en gang [emoji23]
Du trenger å lure, altså? [emoji23][emoji23]Travel helg for oss dette. Positiv graviditetstest, mannen skal hente båten sin i natt og i morgen skal han hente en hundevalp. I tillegg har vi to kattunger og en baby på snart 8mnd! Haha... noen ganger lurer jeg på om vi er litt sprø![]()
Hehe... Er rart det der [emoji12][emoji23] Håper det er litt roligere i magen til mandag. Kundebehandling og mye luft er ikke helt greit kjenner jeg [emoji87]