Skravletråd

Jenter! Deres beste tips til gode unnskyldninger til hvorfor man ikke drikker på fest. Jeg kan ikke bruke antibiotika eller at jeg skal på jobb dagen etter [emoji23] Vurderer å si jeg skal kjøre ei god venninne til Gardermoen og dette var avtalt lenge før festen? [emoji12]

Er det ikke enklere å kjøpe inn noe alkoholfritt? :)

Jenter! Deres beste tips til gode unnskyldninger til hvorfor man ikke drikker på fest. Jeg kan ikke bruke antibiotika eller at jeg skal på jobb dagen etter [emoji23] Vurderer å si jeg skal kjøre ei god venninne til Gardermoen og dette var avtalt lenge før festen? [emoji12]
Hva med at du begynner å bli syk, og derfor ikke drikker så mye den kvelden? Og så bare gå rundt med samme glass hele kvelden. Tøm litt i vasken når ingen ser, få mannen til å ta en slurk (om han skal med), ta med på do osv? Og ta glasset opp mot munnen for å "drikke" innimellom. Jeg har vært på fest flere ganger hvor jeg ikke har orket å bli skikkelig full, så har holdt meg til to glass på en hel kveld - og flere av vennene mine har trodd jeg var full. Ikke fordi jeg spilte full, men fordi de var beruset, og jeg i godt humør, så de trodde jo bare jeg var "samme sted som dem" ;)

Ellers er vel det å skulle kjøre til flyplassen greit ;)

Hva med at du begynner å bli syk, og derfor ikke drikker så mye den kvelden? Og så bare gå rundt med samme glass hele kvelden. Tøm litt i vasken når ingen ser, få mannen til å ta en slurk (om han skal med), ta med på do osv? Og ta glasset opp mot munnen for å "drikke" innimellom. Jeg har vært på fest flere ganger hvor jeg ikke har orket å bli skikkelig full, så har holdt meg til to glass på en hel kveld - og flere av vennene mine har trodd jeg var full. Ikke fordi jeg spilte full, men fordi de var beruset, og jeg i godt humør, så de trodde jo bare jeg var "samme sted som dem" ;)

Ellers er vel det å skulle kjøre til flyplassen greit ;)

Det er bare meg, og resten av mine kollegaer. Og hvis jeg skal "drikke" må jeg ordne sjåfør i tillegg og det er litt styrete når jeg egentlig ikke trenger. Ikke lett dette her! Det enkleste er nesten bare å holde seg hjemme, hehe. :happy:

Druesaft på vinflaske med skrukork var min svigersøsters store greie. Hun fikk tilogmed påpekt at hun måtte slutte å drikke da hun var så full :D Godt voksen dame dette :p

Jeg tenkte først på det, men det er så mye styr å late som man drikker, late som man blir i humør og ordne sjåfør attpåtil, hehe..
Ingen merker om du ikke blir i skikkelig humør trur jeg. Du kan kjøre selv, bare parkere litt borti gata. Så sier du at nå kom sjåføren, så går du til bilen og kjører hjem selv ;)

Du det aner jeg ikke :p Er 3år siden jeg ble medlem på babyverden, og da brukte jeg pc. Nå bruker jeg kun mobil og da ser jeg ikke engang at jeg har en banner :eek:
Det er mest sannsynlig et skjult forum du er medlem av. Fikk du barn i oktober 2014 og var med i skjult forum sa, forklarer det saken ;)

Hadde en teit drøm i natt! Jeg var på hyttetur og ingen visste at jeg var gravid. Vi satt og spilte brettspill og drakk øl. Til og med jeg drakk øl, til tross for at jeg visste at jeg var gravid. Etter at jeg hadde drukket 3-4 øl så jeg på flaskene og plutselig da gikk det opp for meg at dette var jo vanlig øl, ikke alkoholfritt. Våknet rett etter og hadde såå dårlig følelse, haha! Får håpe jeg klarer å skille mellom alkoholfritt og ikke in real life da ;)

Ånei! Jeg er redd guttungen har fått lus :O Guttungen som skal ha første tur til frisøren i morgen!
Det var to bittesmå mørke ting i håret hans. Han har veldig fint og lyst hår, så var ganske tydelig. Mannen og svigermor mener det var noe stoffrester, jeg er i tvil, da det har vært lus hos dagmamman i julen.
Håper jeg har feil, og de rett. Og om jeg har rett, håper vi fikk vekk de to før de fikk lagt noen egg.. Æsj! Nå sitter mannen og grer håret gjentatte ganger med lusekam, og han trodde ikke det var lus engang.. Omg! Orker ikke lus!

Back
Topp