Skravletråd

Bør mam ta den influensavaksinen så snart man finner ut at man er gravid, eller åssen er det med det? Har dere tatt?

Bør mam ta den influensavaksinen så snart man finner ut at man er gravid, eller åssen er det med det? Har dere tatt?

Du trenger/må ikke ta influensavaksinen :) Men om du skal anbefales det fra 12.svangerskapsuke. Jeg har ikke tatt.

Nei altså, han fant ikke ut av noe, hva som er årsaken til smertene :) Ul imorgen tidlig på sykehuset.
*puste lettet ut* Du må da passe på formuleringen din :P Jeg var jo redd de ikke fant noe - som i ikke noe!! - på ul..

Godt (de forhåpentligvis) så en kommende baby. Krysser fingrene for at smertene gir seg :)

Ut fra det blå: Halvveis til helg :smiley-bounce022
Så uggen om dagen. Har liksom mista piffen :meh:
- og fortsatt tenker jeg at jeg ikke har noen anntydninger på graviditet annet en forsinket mens og en svakt positiv test. :smiley-ashamed004

Jenter! Deres beste tips til gode unnskyldninger til hvorfor man ikke drikker på fest. Jeg kan ikke bruke antibiotika eller at jeg skal på jobb dagen etter [emoji23] Vurderer å si jeg skal kjøre ei god venninne til Gardermoen og dette var avtalt lenge før festen? [emoji12]

Back
Topp