Skravletråd

Hvordan var dette HCG greiene igjen? Noen som har en oversikt over til-fra verdier i de forskjellige ukene? Diver jo selvsagt og stresser som mange andre her når jeg føler meg litt lite symptomfull... [emoji85] hadde legetime i forrige uke da jeg var 5+4 i følge EL/6+1 i følge siste mens. Legen tok blodprøver for å sjekke jernlagre osv og hcg for at jeg skulle roe meg litt [emoji23] ringte nå nettopp og fikk beskjed om at den var 13629. Er dette innenfor normalen? [emoji14]

S
Hvordan var dette HCG greiene igjen? Noen som har en oversikt over til-fra verdier i de forskjellige ukene? Diver jo selvsagt og stresser som mange andre her når jeg føler meg litt lite symptomfull... [emoji85] hadde legetime i forrige uke da jeg var 5+4 i følge EL/6+1 i følge siste mens. Legen tok blodprøver for å sjekke jernlagre osv og hcg for at jeg skulle roe meg litt [emoji23] ringte nå nettopp og fikk beskjed om at den var 13629. Er dette innenfor normalen? [emoji14]
sa ikke legen din noe om det var normalt eller ikke?

Legen idag på meg. Veldig sterke smerter på høyre side av magen. Holdt meg oppe i hele natt. Legen ba meg komme inn idag så vi fikk utelukka svangerskap utenfor livmora. Men jeg er litt engstelig :(

Lykke til <3

Kjenner meg ennå ikke gravid. 5+5.
Men vet jo jeg er det!
Helt rart. Helt motsatt enn sist. Kanskje motsatt kjønn og da? Blir spennende å finne ut!

Det er normalt.. Jeg hadde litt over 11000 midt i uke 5 så det er bra :)

3000 innlegg nå. Dette går jo unna :D Skulle ikke denne skravletråden vært festet på topp?

Back
Topp