Apemor
Glad i forumet
Jeg føler jeg babler hele tiden![]()
Jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler jeg babler hele tiden![]()
Jeg ogsålitt gira på skjult så jeg prøver å gjøre en iherdig innsats
![]()
Får vel bable litt jeg og, da...Samme her![]()
sa ikke legen din noe om det var normalt eller ikke?Hvordan var dette HCG greiene igjen? Noen som har en oversikt over til-fra verdier i de forskjellige ukene? Diver jo selvsagt og stresser som mange andre her når jeg føler meg litt lite symptomfull... [emoji85] hadde legetime i forrige uke da jeg var 5+4 i følge EL/6+1 i følge siste mens. Legen tok blodprøver for å sjekke jernlagre osv og hcg for at jeg skulle roe meg litt [emoji23] ringte nå nettopp og fikk beskjed om at den var 13629. Er dette innenfor normalen? [emoji14]
Legen idag på meg. Veldig sterke smerter på høyre side av magen. Holdt meg oppe i hele natt. Legen ba meg komme inn idag så vi fikk utelukka svangerskap utenfor livmora. Men jeg er litt engstelig![]()
Snakka ikke med legen. Snakka med en helsesekretær. Hun sa hun trodde det var god verdi..... Jeg forholder meg jo ikke til tror[emoji43]S
sa ikke legen din noe om det var normalt eller ikke?
Snakka ikke med legen. Snakka med en helsesekretær. Hun sa hun trodde det var god verdi..... Jeg forholder meg jo ikke til tror[emoji43]
Når skal du?
Huff ! Masse lykke til! Er det din første?
Masse lykke til <3
Sitter her nå. Han fant ikke noe, så han har kontakta gyn på sykehuset.
Hvordan var dette HCG greiene igjen? Noen som har en oversikt over til-fra verdier i de forskjellige ukene? Diver jo selvsagt og stresser som mange andre her når jeg føler meg litt lite symptomfull... [emoji85] hadde legetime i forrige uke da jeg var 5+4 i følge EL/6+1 i følge siste mens. Legen tok blodprøver for å sjekke jernlagre osv og hcg for at jeg skulle roe meg litt [emoji23] ringte nå nettopp og fikk beskjed om at den var 13629. Er dette innenfor normalen? [emoji14]
Fint, takk [emoji3]Det er normalt.. Jeg hadde litt over 11000 midt i uke 5 så det er bra![]()
3000 innlegg nå. Dette går jo unnaSkulle ikke denne skravletråden vært festet på topp?
3000 innlegg nå. Dette går jo unnaSkulle ikke denne skravletråden vært festet på topp?