Skravletråd

Jeg blør.. når jeg er på do kan jeg tørke og tørke friskt blod. Har ikke noe magevondt i det hele tatt, bare antydning til murringer i ny og ned. Vet ikke om det er SA jeg?
Hva med å ringe legen i morgen (de har åpent da??) og ta en hcg måling?

Krysser fingrene for deg [emoji169]

Hvordan er formen deres? Jeg har litt "stikking" i brystene i ny og ne, og voldsomt oppblåst i magen. Føler meg nesten mett hele tiden..
Kanskje litt mer trøtt en normalt, litt mer oppblåst om kvelden. En sjelden gang i blant merker jeg noe fra magen eller puppene.. Hadde ikke testene blitt sterkere hadde jeg ikke trodd på det [emoji28]

Formen er veldig bra enda :) får noen byger med kvalme innimellom og puppene er ømme:) noe skjer i magen men ellers alt bare bra :) håper det holder sej slik fremover:)

Hei dere!
Så herlig å kunne dele nyheten med noen Fant det ut på julaften, så verdens beste julegave!! Har termin ca.5 september. Har ei jente på 9 mnd, og gleder oss veldig til å få 2 tette! Håper bare at alt går bra Er det andre her som har tette? Jeg ammer enda, og det er ganske så vondt akkurat nå Hun har ikke vært så opptatt av puppen på flere mnd som etter at jeg ble gravid! Har vært kvalm i 5 dager, og håper å ikke gå på 17 uker med oppkast som sist

Hei dere!
Så herlig å kunne dele nyheten med noen Fant det ut på julaften, så verdens beste julegave!! Har termin ca.5 september. Har ei jente på 9 mnd, og gleder oss veldig til å få 2 tette! Håper bare at alt går bra Er det andre her som har tette? Jeg ammer enda, og det er ganske så vondt akkurat nå Hun har ikke vært så opptatt av puppen på flere mnd som etter at jeg ble gravid! Har vært kvalm i 5 dager, og håper å ikke gå på 17 uker med oppkast som sist

Heisann, og gratulerer :-) kjekt med to tette! Jeg har en gutt på 14 mnd, så blir litt tett her også. Vanskelig å ikke kunne snakke med folk om det. Spesielt i julen, når jeg tilbringer juleferien hjemme hos mine foreldre sammen med resten av familien. Hehe. (Tenker da andre enn med mannen) Håper kvalmen din slipper taket! Det må være helt grusomt. Slapp billig unna den biten sist, og håper på å være like heldig denne gangen.

Jeg har aldri sett lignende, men jeg tror kanskje den bare skinner tilfeldigvis gjennom? Hadde nok ikke gitt utslag på gravid uten grunn tenker jeg. Ville nok tatt en test til å sett for å berolige, men jeg tror ikke du skal bekymre deg sånn egentlig :-)

Da var jeg innom apoteket i går, og fikk ny test. Der står det, gravid 2-3 :)

Henger meg på skravletråden deres :-) koser oss med juleferie, og godt er det for fy søren så trøtt jeg er for tiden. Mannen spurte om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke tålte før jeg testet positivt ;-)

Flere som gleder seg til julen er over, og hverdagen er i gang igjen? Syns dagene går så fryktelig sakte. Hehe! :-)

Eneste gangen jeg syntes det er en fordel å være sykepleier i julen! Hadde fri to dager, føltes som 3 uker [emoji23] godt å få tankene litt bort!

Back
Topp