Skravletråd!

Jeg var også 100% sikker på at han var en rev.
Er visst et dyr som heter bandicoot. Føler meg snytt. Han ligner mye heller på en rev [emoji14]

Hvordan går det med dere alle?

Hvordan går det med dere alle?

Fler enn meg som sover dårlig? Jeg er sykmeldt,så hviler mye på dagene og kan sove et par timer når jeg vil,så kanskje det er det som ødelegger for nettene. Sovner sent,drømmer mye,våkner 100 ganger. Sååå slitsomt :(

Jeg sover også dårlig om nettene, selv om jeg er 100 % i jobb. Jobber i tillegg mye overtid, men likevel så går det aldri en hel natt uten at jeg våkner føere ganger. Har også mye drømmer!

Fler enn meg som sover dårlig? Jeg er sykmeldt,så hviler mye på dagene og kan sove et par timer når jeg vil,så kanskje det er det som ødelegger for nettene. Sovner sent,drømmer mye,våkner 100 ganger. Sååå slitsomt :(
Sover veeeeldig godt egentlig.. For godt. Er sykemeldt jeg også, så sover lenge ><

Jeg HAR så lyst på brødskive med salami:rolleyes: Prøver veldig sterkt å følge matrosene for gravide og jeg kommer vel bare til å få enda mer lyst på det hvis jeg spiser det nå :hilarious:

Jeg HAR så lyst på brødskive med salami:rolleyes: Prøver veldig sterkt å følge matrosene for gravide og jeg kommer vel bare til å få enda mer lyst på det hvis jeg spiser det nå :hilarious:
Stek den! :) det gjorde jeg, når alt jeg ville ha på brødet var salami [emoji14]

Det høres bare ikke fristende ut å steke den :hilarious: Men kanskje jeg blir positivt overrasket! :p
Nei, jeg ser den. [emoji14]
Blir ikke heeelt det samme. Min ble litt sprø, så ble nesten som å ha stekt bacon på [emoji14]

Jeg er ny her inne. Er i uke 10. Tiden går både sent og raskt...

Jeg har stekt spekeskinke og det ble veldig godt. Hva gjør man ikke når man blir desperat nok:joyful:

ImageUploadedByBV Forum1485256900.099382.jpg

Jeg lagde skolebrød for første gang her om dagen! Prøver å spise og drikke sunt,men i blant blir suget stort. Tenker at det da er bedre med hjemmebaket enn godteri :D

Jeg er ny her inne. Er i uke 10. Tiden går både sent og raskt...

Jeg har stekt spekeskinke og det ble veldig godt. Hva gjør man ikke når man blir desperat nok:joyful:

Velkommen hit [emoji173]️
Vis vedlegget 216589

Jeg lagde skolebrød for første gang her om dagen! Prøver å spise og drikke sunt,men i blant blir suget stort. Tenker at det da er bedre med hjemmebaket enn godteri :D
Nam..! Jeg vil og ha :o
Godis er dessverre noe det går mye av for tiden.. Dårlige greier. Burde gått over til frukt og bær i stedet..

Velkommen hit [emoji173]️

Nam..! Jeg vil og ha :o
Godis er dessverre noe det går mye av for tiden.. Dårlige greier. Burde gått over til frukt og bær i stedet..

Jeg passer alltid på at det hele tiden finnes frisk og fin frukt hjemme,og ananas i biter. Har en regel på at jeg ikke skal spise godteri på hverdager hvert fall,selv om jeg er aldri så gravid :D Frukt funker bra :D

Jeg passer alltid på at det hele tiden finnes frisk og fin frukt hjemme,og ananas i biter. Har en regel på at jeg ikke skal spise godteri på hverdager hvert fall,selv om jeg er aldri så gravid :D Frukt funker bra :D
Jeg bare liker ikke at frukt og sånt blir så fort dårlig :(
Godis kan ligge en måned i skapet. Det kan ikke frukt gjøre, uten å bli litt dårlig..
Burde vært flinkere, men.. Vanskelig [emoji14]

Back
Topp