Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. Jeg ble så overraska selv at jeg bare måtte nevne det et sted.Da har jeg lært noe nytt i dag!
Er visst et dyr som heter bandicoot. Føler meg snytt. Han ligner mye heller på en rev [emoji14]Jeg var også 100% sikker på at han var en rev.
Hvordan går det med dere alle?
Sover veeeeldig godt egentlig.. For godt. Er sykemeldt jeg også, så sover lenge ><Fler enn meg som sover dårlig? Jeg er sykmeldt,så hviler mye på dagene og kan sove et par timer når jeg vil,så kanskje det er det som ødelegger for nettene. Sovner sent,drømmer mye,våkner 100 ganger. Sååå slitsomt![]()

Stek den!Jeg HAR så lyst på brødskive med salamiPrøver veldig sterkt å følge matrosene for gravide og jeg kommer vel bare til å få enda mer lyst på det hvis jeg spiser det nå
![]()
Det høres bare ikke fristende ut å steke denStek den!det gjorde jeg, når alt jeg ville ha på brødet var salami [emoji14]
Men kanskje jeg blir positivt overrasket! Nei, jeg ser den. [emoji14]Det høres bare ikke fristende ut å steke denMen kanskje jeg blir positivt overrasket!
![]()
Skal prøve til lunchNei, jeg ser den. [emoji14]
Blir ikke heeelt det samme. Min ble litt sprø, så ble nesten som å ha stekt bacon på [emoji14]
Var ikke så verst altså!Skal prøve til lunchKan hende jeg elsker det!

Jeg er ny her inne. Er i uke 10. Tiden går både sent og raskt...
Jeg har stekt spekeskinke og det ble veldig godt. Hva gjør man ikke når man blir desperat nok![]()
Nam..! Jeg vil og haVis vedlegget 216589
Jeg lagde skolebrød for første gang her om dagen! Prøver å spise og drikke sunt,men i blant blir suget stort. Tenker at det da er bedre med hjemmebaket enn godteri![]()
Velkommen hit [emoji173]️
Nam..! Jeg vil og ha
Godis er dessverre noe det går mye av for tiden.. Dårlige greier. Burde gått over til frukt og bær i stedet..
Jeg bare liker ikke at frukt og sånt blir så fort dårligJeg passer alltid på at det hele tiden finnes frisk og fin frukt hjemme,og ananas i biter. Har en regel på at jeg ikke skal spise godteri på hverdager hvert fall,selv om jeg er aldri så gravidFrukt funker bra
![]()