Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, nam...!Jeg spiste god italiensk pizza på restaurant i går, sykt digg [emoji16][emoji16]
Blir fisk i dag, ikke like spennende... [emoji14]Ååå, nam...!
Her ble det noe biffgreier. [emoji14]Blir fisk i dag, ikke like spennende... [emoji14]
Så herlig!!!! kos dere masse!Begge brødrene mine kommer og passer på meg i helgen [emoji173]️
Fikk melding fra yngste..
"Jeg og xx kommer. Vi vil ha masse mat, godis og brus." [emoji23]
TakkSå herlig!!!! kos dere masse!
.Haha, hvor gammel er hun?Så heldig du er lillafrosk.
Yngstemann og jeg har vært alene hele helgen. Hun synes det blir litt mye kvalme og at jeg brekker ofte. I går sa hun "6 mnd. til med det der".
.Haha. Mi på 7 er bare fascinert, om hun viser følelser ang temaet.Hun er 8 og ikke særlig imponert over gravidlivets gleder.
Haha. Mi på 7 er bare fascinert, om hun viser følelser ang temaet.
"oi mamma, så stor magen din er! "
Paracet er ok, men bør selvsagt ikke ta det mer enn nødvendig. Men har du vondt, er det bedre at du slenger nedpå en paracet enn å gå rundt med veldige smerter.Ser for meg at det kommer en del sånne kommentarer etterhvert.
Hvordan er det å bruke Paracet?
Ny uke - og nytt forsøk på å få i snitt 5000 innlegg pr dag denne uka, på hele forumet.
Skravle litt, folk [emoji173]️
Jeg spiste nettopp en pølse som.. Vet ikke helt hva som var galt med den, tror jeg bare tenkte at den var ekkel, så jeg brakk meg.

Tror jeg bare tenkte at det var ekkelt [emoji14]Hvis du er som meg trenger det ikke være maten det er noe galt med. I går ble jeg kvalm av at mannen spiste![]()
Hahah. Pregnant life. [emoji14]Jeg hadde så lyst på peanøttsmør, så det har jeg spist på brødskiva i dag. Nå er jeg kvalm fordi jeg glemte at jeg har fått for meg at jeg blir kvalm av nøtter *facepalm*
Jeg hadde så lyst på peanøttsmør, så det har jeg spist på brødskiva i dag. Nå er jeg kvalm fordi jeg glemte at jeg har fått for meg at jeg blir kvalm av nøtter *facepalm*
Hahah. Pregnant life. [emoji14]
Det kunne skjedd her også. Veldig komplisert å følge med på egne behov for tiden. I dag kastet jeg opp og hadde veldig lyst på havregryn og melk etterpå! Hva i all verden skjer![]()