Skravletråd!

Jeg spiste god italiensk pizza på restaurant i går, sykt digg [emoji16][emoji16]

Begge brødrene mine kommer og passer på meg i helgen [emoji173]️

Fikk melding fra yngste..
"Jeg og xx kommer. Vi vil ha masse mat, godis og brus." [emoji23]

Så heldig du er lillafrosk.

Yngstemann og jeg har vært alene hele helgen. Hun synes det blir litt mye kvalme og at jeg brekker ofte. I går sa hun "6 mnd. til med det der" :laughing005.

Så heldig du er lillafrosk.

Yngstemann og jeg har vært alene hele helgen. Hun synes det blir litt mye kvalme og at jeg brekker ofte. I går sa hun "6 mnd. til med det der" :laughing005.
Haha, hvor gammel er hun?
Jeg har hatt en grei helg med brødrene mine. Jenta mi tok seg en tur til besteforeldrene i går, så.. Vært barnefri..

Men de drar i dag, og da får jeg tre nye dager uten mannen :O Vil ikke..

Hun er 8 og ikke særlig imponert over gravidlivets gleder :knegg:.
Haha. Mi på 7 er bare fascinert, om hun viser følelser ang temaet.
"oi mamma, så stor magen din er! "

Ser for meg at det kommer en del sånne kommentarer etterhvert :).

Hvordan er det å bruke Paracet?
Paracet er ok, men bør selvsagt ikke ta det mer enn nødvendig. Men har du vondt, er det bedre at du slenger nedpå en paracet enn å gå rundt med veldige smerter. :)

Ny uke - og nytt forsøk på å få i snitt 5000 innlegg pr dag denne uka, på hele forumet.
Skravle litt, folk [emoji173]️

Jeg spiste nettopp en pølse som.. Vet ikke helt hva som var galt med den, tror jeg bare tenkte at den var ekkel, så jeg brakk meg.

Ny uke - og nytt forsøk på å få i snitt 5000 innlegg pr dag denne uka, på hele forumet.
Skravle litt, folk [emoji173]️

Jeg spiste nettopp en pølse som.. Vet ikke helt hva som var galt med den, tror jeg bare tenkte at den var ekkel, så jeg brakk meg.

Hvis du er som meg trenger det ikke være maten det er noe galt med. I går ble jeg kvalm av at mannen spiste :bored:

Jeg hadde så lyst på peanøttsmør, så det har jeg spist på brødskiva i dag. Nå er jeg kvalm fordi jeg glemte at jeg har fått for meg at jeg blir kvalm av nøtter *facepalm*

Hvis du er som meg trenger det ikke være maten det er noe galt med. I går ble jeg kvalm av at mannen spiste :bored:
Tror jeg bare tenkte at det var ekkelt [emoji14]
Haha.

Jeg hadde så lyst på peanøttsmør, så det har jeg spist på brødskiva i dag. Nå er jeg kvalm fordi jeg glemte at jeg har fått for meg at jeg blir kvalm av nøtter *facepalm*
Hahah. Pregnant life. [emoji14]

Det kunne skjedd her også. Veldig komplisert å følge med på egne behov for tiden. I dag kastet jeg opp og hadde veldig lyst på havregryn og melk etterpå! Hva i all verden skjer :eek:

Back
Topp