Skravletråd!

Sitter og kvinner meg opp til kveldsvakt på jobb. Sykt sliten i dag. Gikk i dusjen i "morgest" (par timer siden) og fant ut at jeg bare måtte barbere leggene. Har sett ut som en moskus på anklene alt for lenge nå.. [emoji85] klarte det uten noe illebefinnende, men tror jeg brukte opp dagskvotan for energi på det.. Måtte ta pause før jeg kunne lage no å spise [emoji14] Har vært i semikoma på sofaen siden..
Haha, jeg er ikke den eneste som har gått rundt med gorillalegger altså? Shavet meg i går, var godt..
Du får ha lykke til på kveldsvakt.

Taxi ja! Og taxi hele veien til flyplassen! Fænsi Tesla-taxi med avslappende klassisk musikk! [emoji173] rakk ikke noe Babyshop, men det har vi i Oslo og, så det er strengt tatt ikke nøye ;)

Så nå er det bare litt spising på flyplassen som gjenstår før jeg reiser hjem.

Oii ;)

Du får sikkert meeer enn nok tid til babyshop senere :D

Har som regel en ganske stille mage jeg. Nå sitter jeg på tidenes stilleste venterom og magen synger nærmest opera [emoji85][emoji28]

Flere som e e tette i nasa? Har vore små forkjøla sida eg vart gravig og no dei siste to vekene har eg vore pottatett og mykje slim. [emoji40] håpa det snart går over for e en smule travelt å vere så tett heile tida[emoji22]

Flere som e e tette i nasa? Har vore små forkjøla sida eg vart gravig og no dei siste to vekene har eg vore pottatett og mykje slim. [emoji40] håpa det snart går over for e en smule travelt å vere så tett heile tida[emoji22]
Har vært tett helt siden positiv test, blir helt tett på nettene! Skrekkelig slitsomt :rolleyes:

Har som regel en ganske stille mage jeg. Nå sitter jeg på tidenes stilleste venterom og magen synger nærmest opera [emoji85][emoji28]
Det er så gøy [emoji14]

Jeg har nyst HVER dag siden jeg fant ut jeg var gravid. Ikke tett i nesa, bare nyser. Hver dag. [emoji14]

Jeg har vært forkjøla tre ganger siden jeg ble gravid, nå har jeg fått bakteriell bihulebetennelse og må ta antibiotika:confused:

Jeg har vært forkjøla tre ganger siden jeg ble gravid, nå har jeg fått bakteriell bihulebetennelse og må ta antibiotika:confused:
Hurra [emoji14]
Uff. Ikke bare bare!

Jeg også nyser mange ganger for dag! Skikkelig irriterende :confused:
Går greit, jeg nyser som regel bare i 1-2 puljer, med 1-3 nys [emoji14] som regel 2 nys på en dag.

Jeg trenger biola...men jeg er tom......

Jeg raper, hver dag, spess etter middag. Sånn ordentlig mannerap, litt bedre enn nysing da det kan gjøre vondt [emoji28]

Har dere fått med dere at vi kjører en konkurranse nå i februar?

Det er om å gjøre å skravle mest mulig for å komme på topp 100 listen for å vinne flotte premier :)

Tråd om dette ligger festet på topp :) Er det noe der du ønsker å vinne?

Jeg raper, hver dag, spess etter middag. Sånn ordentlig mannerap, litt bedre enn nysing da det kan gjøre vondt [emoji28]
Haha.. Det.. Når du nevner det, tror jeg faktisk ikke jeg har rapt noen ting på kjempelenge. Tror lufta går.. Eh.. Andre veien..? [emoji85]

Biola [emoji173]️[emoji173]️

Og, nå er endelig samboer hjemme. Jeg har knapt rørt på ham siden han kom hjem. Eller snakket spesielt med ham (han har ikke stemme likevel. Fotballtur vett!). Det viktigste er jo bare at han ER hjemme [emoji14]
Føler nærværet liksom. [emoji14]

Oog.. Svigermor sendte med ham babyklær. En hel pose med nyinnkjøpte babyklær [emoji14]
Tror hun gleder seg til å bli farmor!

Back
Topp