Skravletråd!

Lurer på om gravide også har økedøgn:D haha! Visse dager finns det ikke bunn i meg,jeg spiser og spiser men blir ikke skikkelig mett! Som idag! Sååå irriterende :P

Lurer på om gravide også har økedøgn:D haha! Visse dager finns det ikke bunn i meg,jeg spiser og spiser men blir ikke skikkelig mett! Som idag! Sååå irriterende :P
Haha.. Sånn er jeg og innimellom.

Jeg synes litt synd på meg selv i dag. Så.. Godis [emoji85]

I dag ble det akutt chillinøtter for å ikke spy på Oslo S etter jobb [emoji85][emoji85]

Kroppen bruker antagelig så mye energi på å lage baby at det ikke blir så mye igjen til hjernen..
Vel. Hjernen krymper faktisk også. [emoji14]
Mengden grå materie (?) minsker. Går tilbake til normal størrelse etter fødsel, gjerne etter.. Opp til 6 mnd tror jeg det stod i den ene studien.. Den andre er vel bare en vanlig nyhetsartikkel, men likevel..

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11827871

https://www.washingtonpost.com/amph...y-changes-the-brain-for-as-long-as-two-years/

MEN, det du sier er nok også en viktig faktor. Vi er slitne og trøtte fordi energien brukes til babyproduksjon. Ikke rart vi ikke har nok hjernekapasitet til noe annet.

Flere som liker å være våken til etter 00:00 for å se at man blir en dag lenger på vei på gravidapp'en sin? :D :p

Nå sitter jeg på flytoget, må på jobbmøte i Sandnes. Jeg har virkelig ikke lyst! Uggen og sliten, og hele dagen går jo... på plussiden så slipper jeg å gjøre så mye annet i dag. Neste uke må jeg også ut og fly. Kan ikke si jeg gleder meg til det.

Flere som liker å være våken til etter 00:00 for å se at man blir en dag lenger på vei på gravidapp'en sin? :D :p
Jaa, jeg gjør det når jeg klarer å holde meg våken [emoji14] det er så koselig å gjøre før jeg sovner, og så forteller jeg samboer om hva som er nytt denne uka. Han liker det mer enn meg, tror jeg[emoji14][emoji173]️

Så bra Moli16 :)

Sitter og slår ihjel tid på en kafé, må jo spise lunsj og møtet mitt er ikke før 12.30. Er bare 30 min å gå dit, og med strålende sol fra blå himmel så hadde jo det vært litt godt. Men med min begynnende bekkenløsning tror jeg nok taxi er lurest... gåtur på asfalt er ikke noe særlig....

Noen som vet om Babyshop på Kvadrat er ok? Møtet mitt er ikke så langt unna, så jeg vurderer å stikke innom om jeg har tid etterpå... ikke fordi jeg egentlig har tenkt å kjøpe noe men... ;)

Tusen takk for lykkeønskninger,alt gikk veldig bra:)
Så flott at alt gikk bra [emoji173]️

Så bra Moli16 :)

Sitter og slår ihjel tid på en kafé, må jo spise lunsj og møtet mitt er ikke før 12.30. Er bare 30 min å gå dit, og med strålende sol fra blå himmel så hadde jo det vært litt godt. Men med min begynnende bekkenløsning tror jeg nok taxi er lurest... gåtur på asfalt er ikke noe særlig....

Noen som vet om Babyshop på Kvadrat er ok? Møtet mitt er ikke så langt unna, så jeg vurderer å stikke innom om jeg har tid etterpå... ikke fordi jeg egentlig har tenkt å kjøpe noe men... ;)

Hurra for begynnende bekkenløsning :/ Endte du opp med taxi?

Sitter og kvinner meg opp til kveldsvakt på jobb. Sykt sliten i dag. Gikk i dusjen i "morgest" (par timer siden) og fant ut at jeg bare måtte barbere leggene. Har sett ut som en moskus på anklene alt for lenge nå.. [emoji85] klarte det uten noe illebefinnende, men tror jeg brukte opp dagskvotan for energi på det.. Måtte ta pause før jeg kunne lage no å spise [emoji14] Har vært i semikoma på sofaen siden..

Hurra for begynnende bekkenløsning :/ Endte du opp med taxi?

Taxi ja! Og taxi hele veien til flyplassen! Fænsi Tesla-taxi med avslappende klassisk musikk! [emoji173] rakk ikke noe Babyshop, men det har vi i Oslo og, så det er strengt tatt ikke nøye ;)

Så nå er det bare litt spising på flyplassen som gjenstår før jeg reiser hjem.

Back
Topp