Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg VELDIG tro på. Jeg er sjukt mye dummere for tiden.Må være noe i det at hjernen krymper [emoji43]
Haha.. Sånn er jeg og innimellom.Lurer på om gravide også har økedøgnhaha! Visse dager finns det ikke bunn i meg,jeg spiser og spiser men blir ikke skikkelig mett! Som idag! Sååå irriterende
![]()
Blir mye akutte matvarer her og for tidaI dag ble det akutt chillinøtter for å ikke spy på Oslo S etter jobb [emoji85][emoji85]
Kroppen bruker antagelig så mye energi på å lage baby at det ikke blir så mye igjen til hjernen..Det har jeg VELDIG tro på. Jeg er sjukt mye dummere for tiden.
Lurer på om gravide også har økedøgnhaha! Visse dager finns det ikke bunn i meg,jeg spiser og spiser men blir ikke skikkelig mett! Som idag! Sååå irriterende
![]()

Vel. Hjernen krymper faktisk også. [emoji14]Kroppen bruker antagelig så mye energi på å lage baby at det ikke blir så mye igjen til hjernen..
Jaa, jeg gjør det når jeg klarer å holde meg våken [emoji14] det er så koselig å gjøre før jeg sovner, og så forteller jeg samboer om hva som er nytt denne uka. Han liker det mer enn meg, tror jeg[emoji14][emoji173]️Flere som liker å være våken til etter 00:00 for å se at man blir en dag lenger på vei på gravidapp'en sin?![]()
![]()
Lykke til [emoji16]45 min til ultralyd. Gruer meg!!!
45 min til ultralyd. Gruer meg!!!
Så flott at alt gikk bra [emoji173]️Tusen takk for lykkeønskninger,alt gikk veldig bra![]()
Så bra Moli16
Sitter og slår ihjel tid på en kafé, må jo spise lunsj og møtet mitt er ikke før 12.30. Er bare 30 min å gå dit, og med strålende sol fra blå himmel så hadde jo det vært litt godt. Men med min begynnende bekkenløsning tror jeg nok taxi er lurest... gåtur på asfalt er ikke noe særlig....
Noen som vet om Babyshop på Kvadrat er ok? Møtet mitt er ikke så langt unna, så jeg vurderer å stikke innom om jeg har tid etterpå... ikke fordi jeg egentlig har tenkt å kjøpe noe men...![]()
Hurra for begynnende bekkenløsning :/ Endte du opp med taxi?