snuppeknupp
Forelsket i forumet
Lillafrosk: enig med deg i at egenskapene til godis er veldig gode... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg bare liker ikke at frukt og sånt blir så fort dårlig
Godis kan ligge en måned i skapet. Det kan ikke frukt gjøre, uten å bli litt dårlig..
Burde vært flinkere, men.. Vanskelig [emoji14]
Vet jo det er mye dritt i, men hjelper liiite når det smaker så godt [emoji23]Hehe,bare jeg tenker på hvorfor godis holder seg lenge så får jeg mer lyst på frukt!
Ellers,et tips er smoothies med fryste bær! Sunt og godt![]()
Vet jo det er mye dritt i, men hjelper liiite når det smaker så godt [emoji23]
Det ER veldig godt. Bare.. Ikke så lettvint. :O tar lengre tid å lage en smoothie enn å åpne en pringles liksom. Men! Sendte samboer på butikken i jakt på noe godt (av frukt og bær), så får se.
De hadde dååårlig med bær osv da..Hehe,jeg vet,det er jo godt! Så bra,da får du lage en deilig fruktskål og late som det et like godt som godis og chips! Hihi![]()
De hadde dååårlig med bær osv da..
Men får prøve meg på et eple. Hvis jeg dynker det i sitronsaft, så blir de kanskje ikke brune heller..? Sånn.. Oppdelt i biter..
Tenkte på å spise jeg [emoji106]Jeg lager smotie med frosne bringebær, frosne skogsbær, en banan og litt eplejuice og vaniljeyoghurt. Veldig godt!
Rått egg i smoothie, det har jeg aldri hørt om.
Rått egg i smoothie, det har jeg aldri hørt om.
Yep. Du smaker det ikke heller, men kan gi bedre konsistensGanske vanligExtra protein og fullt av vitaminer
![]()
Kanskje vi skulle hatt en lek på augustforumet her og? For å få opp aktiviteten og evt som hjelpemiddel til å få opp innlegg til dem som vil på skjult?
Noen som har noen ideer og kanskje vil starte en leketråd?![]()
Ja, den er vanlig. Samme med den.. Ikke lov å svare ja/nei. Mente bare vi skulle kicket i gang med noooe [emoji14]De har en lek på september forumet. Ja/nei lek. Man stiller et spørsmål også svarer nestemann på det. Så må man stille spørsmål i samme svaret.
Dette ble bare rotete forklart![]()
Måtte bestille pizza fra pizzabakeren idet mannen gikk på trening [emoji28] Han hadde sagt nei [emoji28]
Fristende! Vil også ha..!Måtte bestille pizza fra pizzabakeren idet mannen gikk på trening [emoji28] Han hadde sagt nei [emoji28]
Måtte bestille pizza fra pizzabakeren idet mannen gikk på trening [emoji28] Han hadde sagt nei [emoji28]