Tja. Gulrøtter ville vært bedre igjen da [emoji14]
Ja! Med masse dip???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja. Gulrøtter ville vært bedre igjen da [emoji14]
Haha. Helst uten da - greit å crave på noe sunt [emoji14]Ja! Med masse dip???![]()
Så irriterende.. Spør på teknisk..?Hei hei! Får slenge inn noen ord her jeg også, får det ikke til fra smartphonen min! Flere uker har jeg slitt med at jeg ikke får svart på innlegg, med mindre jeg bare vil bruke tegn... Så plutselig går det igjen, og så ikke.... Bare hvis jeg legger inn bilde jeg er sikker på å få det til. Noen andre med samme problem? Får ikke 50 innlegg her av sånt, og jeg vil inn på skjult!
Veldig deilig å komme dit daForøvrig 4+4 her, og tiden kryyyyper avgårde noe så innmari sent!!! Lengter etter å komme over 7-8 uker!
Så kjedelig..Da gikk det ikke veien for meg denne gang.. lykke til til dere andre![]()
Så trist MammaMilla, lykke til neste gang <3Da gikk det ikke veien for meg denne gang.. lykke til til dere andre![]()
Ånei, så trist! Føler virkelig med deg... :-(Da gikk det ikke veien for meg denne gang.. lykke til til dere andre![]()
Åå, heldige deg som har kommet så langt!!!Så irriterende.. Spør på teknisk..?
Har sendt en pm til moderator for å høre hva jeg kan gjøreOg nå fikk jeg plutselig til å svare igjen, det går opp og ned...
Veldig deilig å komme dit da
7+3 i dag, klarer endelig slappe litt mer av.
Jeg vet! 8 uker på tirsdag alt!Åå, heldige deg som har kommet så langt!!!
Ja, virkelige gode sjanser nå!!!Jeg vet! 8 uker på tirsdag alt!
Sett liv på UL og greier. Så.. sjansen er god for at alt går bra![]()
Lykke til!TUL om 1,5 time. Er så spent! Og kvalm, så håper det er et godt tegnBare 5+5, men håper å se et bankende hjerte[emoji173]️
Lykke til!
Noen spesiell grunn til at du skal ta det så tidlig?![]()
Det er litt tidlig ja. Hadde ul 7+0, for å se at hjertet slo [emoji14]Var litt tidlig, men det så riktig ut i forhold til 5+2. Så da jobber kroppen i 28 dagers sykluser får vi håpe![]()
Har mistet veldig tidlig noen ganger før første barnet vårt, så da får jeg oppfølging så jeg ikke blir helt nervevrak av å lure... skal tilbake neste uke, da bør vi se hjertet slå helt sikkert![]()
Det er litt tidlig ja. Hadde ul 7+0, for å se at hjertet slo [emoji14]
Greit tidspunkt om en bare vil se hjertet.
Jeg har fått helt dilla på kiwiKunne vært verre!
![]()