Superflotte tester du hadde. Sier som Lillafrosk. Du er gravidTusen takk for beroligende svar. Skal prøve å holde meg unna de siste testene som ligger å venterAldri hørt at det kan stige i rykk og napp :O Men det var jo litt kjekt å høre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Superflotte tester du hadde. Sier som Lillafrosk. Du er gravidTusen takk for beroligende svar. Skal prøve å holde meg unna de siste testene som ligger å venterAldri hørt at det kan stige i rykk og napp :O Men det var jo litt kjekt å høre
![]()
Superflotte tester du hadde. Sier som Lillafrosk. Du er gravid![]()
slapp av
![]()
Dette gikk ikke så bra, så da flytter jeg ut av augustforumet
Masse lykke til dere andre!![]()

Lykke til hos legen i morgen! Krysser fingre for degJeg har hatt litt rosa utflod et psr dager nå da jeg har tørket meg, i dag kom det mer rødt. Var helt sikker på at det skulle gå galt, men nå har det ikke vært noe mer så håper alt er i orden.
Tenkte å bestille time hos lege for å sjekke hcg i morgen.
Flere som har hatt sånn? Mitt fjerde svangerskap, mistet en spire i uke 9 mellom gutta mine. Like beskymret hver gang. Første 12 ukene er så skumle![]()
Jeg har hatt litt rosa utflod et psr dager nå da jeg har tørket meg, i dag kom det mer rødt. Var helt sikker på at det skulle gå galt, men nå har det ikke vært noe mer så håper alt er i orden.
Tenkte å bestille time hos lege for å sjekke hcg i morgen.
Flere som har hatt sånn? Mitt fjerde svangerskap, mistet en spire i uke 9 mellom gutta mine. Like beskymret hver gang. Første 12 ukene er så skumle![]()
Lykke til hos legen i morgen! Krysser fingre for deg![]()
Jeg liker det enkelt. Så hadde kanskje bare sagt "om alt går som planlagt blir dere besteforeldre i august" [emoji173]Hei dere Vi skal ut å spise med familien til helga og tenker i den anledning å fortelle dem om graviditeten. Jeg har tenkt på duk på bordet hvor det står om den lille osv. men partneren syntes det ble litt for mye. Vi trenger jo ikke dele det med servitørene.
Noen her inne som har noen forslag til en rolig måte å fortelle på?![]()
![]()
Jeg liker det enkelt. Så hadde kanskje bare sagt "om alt går som planlagt blir dere besteforeldre i august" [emoji173]
Du kan jo skrive det på en lapp og gjøre litt mer flid rund det da, om det er mer koselig![]()
Velkommen og gratulererSniker meg inn her, 5+2 i dag[emoji4]
Jepp! Den setninga brukte jeg for 10 år siden og denne gangenEr både besteforeldre, søskenbarn, tanter, onkler. Men det er mulig å bare si det slikLikte "hvis alt går som planlagt".
![]()
Gruer meg så sjukt til å gå på do, hver gang! Livredd for blod :O
Slenger meg med her jegNettopp fått vite at jeg er gravid for første gang. 4+3 i dag
![]()
Går heldigvis over etterhvert ♡Samme her!! Helt grusomt!!
Samme her!! Helt grusomt!!