Skravletråd!

Hei hei! Får slenge inn noen ord her jeg også, får det ikke til fra smartphonen min! Flere uker har jeg slitt med at jeg ikke får svart på innlegg, med mindre jeg bare vil bruke tegn... Så plutselig går det igjen, og så ikke.... Bare hvis jeg legger inn bilde jeg er sikker på å få det til. Noen andre med samme problem? Får ikke 50 innlegg her av sånt, og jeg vil inn på skjult!

Hei hei! Får slenge inn noen ord her jeg også, får det ikke til fra smartphonen min! Flere uker har jeg slitt med at jeg ikke får svart på innlegg, med mindre jeg bare vil bruke tegn... Så plutselig går det igjen, og så ikke.... Bare hvis jeg legger inn bilde jeg er sikker på å få det til. Noen andre med samme problem? Får ikke 50 innlegg her av sånt, og jeg vil inn på skjult!
Så irriterende.. Spør på teknisk..?
Forøvrig 4+4 her, og tiden kryyyyper avgårde noe så innmari sent!!! Lengter etter å komme over 7-8 uker!
Veldig deilig å komme dit da :)
7+3 i dag, klarer endelig slappe litt mer av.

Legetime om en time..!
Tar med urinprøve, det er vel lurt...??

Så irriterende.. Spør på teknisk..?
Har sendt en pm til moderator for å høre hva jeg kan gjøre :-) Og nå fikk jeg plutselig til å svare igjen, det går opp og ned...
Veldig deilig å komme dit da :)
7+3 i dag, klarer endelig slappe litt mer av.
Åå, heldige deg som har kommet så langt!!!

TUL om 1,5 time. Er så spent! Og kvalm, så håper det er et godt tegn:) Bare 5+5, men håper å se et bankende hjerte[emoji173]️

TUL om 1,5 time. Er så spent! Og kvalm, så håper det er et godt tegn:) Bare 5+5, men håper å se et bankende hjerte[emoji173]️
Lykke til!
Noen spesiell grunn til at du skal ta det så tidlig? :)

Lykke til!
Noen spesiell grunn til at du skal ta det så tidlig? :)

Var litt tidlig, men det så riktig ut i forhold til 5+2. Så da jobber kroppen i 28 dagers sykluser får vi håpe:)

Har mistet veldig tidlig noen ganger før første barnet vårt, så da får jeg oppfølging så jeg ikke blir helt nervevrak av å lure... skal tilbake neste uke, da bør vi se hjertet slå helt sikkert:)

Var litt tidlig, men det så riktig ut i forhold til 5+2. Så da jobber kroppen i 28 dagers sykluser får vi håpe:)

Har mistet veldig tidlig noen ganger før første barnet vårt, så da får jeg oppfølging så jeg ikke blir helt nervevrak av å lure... skal tilbake neste uke, da bør vi se hjertet slå helt sikkert:)
Det er litt tidlig ja. Hadde ul 7+0, for å se at hjertet slo [emoji14]
Greit tidspunkt om en bare vil se hjertet.

Back
Topp