Skravletråd!

Går heldigvis over etterhvert ♡
Var sånn før 5+0.
Nå er jeg 7+1 og fikk se liv på TUL i går :)
Endelig begynt å forsone meg litt med at det kan gå bra ♡

Oi, så spennende!:) Herlig å få se liv!:joyful: Har du tenkt til å ta flere ul fremover utover ordinær?

Haha. Finnes det noen andre enn gravide som går på butikken og plutselig tenker: "Åh! Tørr og flakete potetmos høres KJEMPEDIGG ut!"
/kjøpte pølser og posemos

Haha. Finnes det noen andre enn gravide som går på butikken og plutselig tenker: "Åh! Tørr og flakete potetmos høres KJEMPEDIGG ut!"
Hahhaa. Meg!! Kokte eller stekte kjøttpølser fra gilde med potetmos er himmelsk [emoji173][emoji23] hahha

Hahhaa. Meg!! Kokte eller stekte kjøttpølser fra gilde med potetmos er himmelsk [emoji173][emoji23] hahha
Har ikke spist potetmos fra pose på flere år [emoji14]
Vanligvis er det ikke godt.. Hjemmelaget ♡♡

Haha :D Jeg fikk akutt lyst på peanøttsmør i butikken i dag, har ikke spist siden jeg var liten :hilarious:

Haha :D Jeg fikk akutt lyst på peanøttsmør i butikken i dag, har ikke spist siden jeg var liten :hilarious:
Haha.. Merkelig. Har ingen spesielle cravings, men.. Å gå på butikken er likevel dumt. Da får jeg plutselig lyst på noe rart.

Nå har jeg lyst på pølse i brød av alle ting.. åååh sulten!

Har heller ikke det, før jeg ser noe i butikken som ser ufattelig deilig ut :rolleyes:
Mmm... Det var skikkelig deilig også. Så.. nå må samboer lage meg mer mat [emoji14]
Men ja. Skjønner hva du mener der altså.

Namnam ♡

Skulle ønske jeg kunne få cravings på kinakål eller noe. Virker ikke så sunt å bare ville ha pølser :')
Jaaa. Husker jeg gikk å tenkte sist gang at jeg skulle ønske jeg crava selleristenger eller no supersunne saker [emoji14] ikke drittmat [emoji14]

Jaaa. Husker jeg gikk å tenkte sist gang at jeg skulle ønske jeg crava selleristenger eller no supersunne saker [emoji14] ikke drittmat [emoji14]
Ikke sant!
Dumme kroppen [emoji14]

Back
Topp